امروز همزمان با اعمال خاموشی‌های جدید مدت دار، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف خدمات مشترکین شرکت توانیر از افزایش زمان خاموشی‌ها خبر می دهد و اینجاست که باید گفت اگر فردا تمام شبانه روز قطعی برق داشتیم جای هیچ تعجبی نیست.
کد خبر: ۹۷۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 07 July 2021

تابناک ایلام؛ بهروز مردانی:: پدیده ی قطع شدن برق معضل امروز جامعه ایران شده که حتی بالاتر از بیماری شوم و مهلک کرونا قرار گرفته است.

بطوریکه قطعی های مکرر برق نه تنها موجب اعتراضات مردمی بلکه مورد واکنش و اعتراض برخی مسئولان و مقامات استانی و کشوری نسبت به این موضوع مهم شده است.

تا جایی که از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در استان که مدیرعامل برق استان را به کج اندیشی و عدم اجرای فرمان مافوق متهم و نیز دادستان استان که به این معضل ورود و به مدیرعامل شرکت برق تذکر جدی داده اند گرفته تا مقامات کشوری از جمله رییس جمهور منتخب که وزیر نیرو را به دفتر خود فراخواند و همچنین دادستان کشور مأمور پیگیری قطعی های برق گردید و قصه علی هذا...

ماحصل این قضایا این شد که در ابتدا که برق دو ساعت و گاها دو بار در روز آن هم فقط در ساعات روز که شروع آن ساعت ۱۰ صبح و ۱۹ عصر پایان آن بود اینک علاوه بر دو ساعت خاموشی، نیم ساعت به آن اضافه، خاموشی ها دو نوبت در شبانه روز شده، و ساعات آغاز خاموشی به هشت و نیم صبح تنزل و ساعات پایانی به دوازده شب افزایش یافته است.

و جالبتر اینکه امروز همزمان با اعمال خاموشی‌های جدید مدت دار، مدیرکل دفتر مدیریت مصرف خدمات مشترکین شرکت توانیر از افزایش زمان خاموشی‌ها خبر می دهد و اینجاست که باید گفت اگر فردا تمام شبانه روز قطعی برق داشتیم جای هیچ تعجبی نیست./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار