نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران : علی رغم دستورات مدیر عامل توانیر و برق غرب که قطعی برق شهرستان های حوزه جنوب از لیست خاموشی خارج شود اما با کج اندیشی شرکت توزیع استان محقق نشده که امیدوارم با تدبیر استاندار محترم حل و فصل شود.
کد خبر: ۹۷۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 05 July 2021

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: علی رغم دستورات مدیر عامل توانیر و برق غرب که قطعی برق شهرستان های حوزه جنوب از لیست خاموشی خارج شود اما با کج اندیشی شرکت توزیع استان محقق نشده که امیدوارم با تدبیر استاندار محترم حل و فصل شود.

این صحبت های بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی است که دیروز در نشست مجمع بسیج شهرستان دهلران که با حضور امام جمعه ، فرماندار ، جانشین فرمانده سپاه دهلران و کارگروه های مجمع برگزار شد عنوان کرد که صحبت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می تواند بیانگر ضعف مدیریت در استان ایلام باشد.

آقای استاندار ! شهرستان دهلران به خاطر شرایط آب هوایی یکی از گرم‌ترین شهرهای کشور محسوب می‌شود، شهرستانی که در ایام تابستان دمای هوای آن از مرز ۵۳ درجه سانتی‌گراد عبور می‌کند و تداوم دمای بالا از ابتدای تیرماه سال جاری سبب شد که در رسانه ملی نقش ببندد اینکه شما و مدیران مرتبط چرا گرمای عدد 50را نمی بیند خود جای سئوال است!

آقای استاندار ! چرا باید علی رغم دستور مدیر عامل توانیر و برق غرب که قطعی برق شهرستان های حوزه جنوب ( دهلران ) از لیست خاموشی خارج شود به قول نماینده با کج اندیشی شرکت توزیع برق استان شهرستان دهلران که این روزها بر اثر گرما شاهد آتش گرفتن سیم های برق در سطح شهر هستم در لیست قطعی برق قرار بگیرد !

آقایان مسئول ! شدت گرما از یک ‌طرف بیماری کرونا از طرفی دیگر زندگی را برای مردم دهلران بسیار سخت دشوار کرده است آیا مردم سزاور این گونه زندگی هستند که با رنج ، گرما ، بیکاری ، فقر تنگ دستی زندگی کنند ؟

آقایان مسئول ! تا به امروز چه اقدام موثری در بحث ارائه خدمات رفاهی در گرمای 50درجه برای شهروندان دهلران انجام؛ وی ا در دستور کار خود دارید ؟ شهری که آب سردکن هم در خیابان های آن دیده نمی شود به راستی حقوق شهروندی دقیقا کجای برنامه های داشته و نداشته شما قرار دارد ؟ !

کمبود آب شرب در برخی روستا های دهلران ، قطعی برق ، و مشکلات ناشی از آن سبب شده مردم به شدت ناراحت و خشمکین شوند از نحوه مدیریت مسئولان کج اندیشی که علی رغم دستور مقامات بالا دستی خود سرانه اقدام به اعمال خاموشی در شهری با دمای بالای 50درجه سانتیگرات می کنند .

آقای استاندار ! به قول شما مردم بصیر و آگاه ایلام در بحث مشارکت حداکثری حضور پرشور و حماسی داشتند و بر اساس آمار اعلامی جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت بود پس کی قرار است ، فقر بیکاری ، کنترل تورم ، که ناشی ازمدیریت مدیران ناکارآمد و کج اندیش است برکنار شوند چرا باید مردم تاوان سوء مدیریت مسئولان را بدهند ؟ /م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
جک خوبی گفتی کلی خندیدم
استاندار قبلی با اون همه ادعا عرضه نداشت یه مدیر عوض کنه حالا این استاندار که هیچ قدرتی نداره وآخر دولت هست چطور میتونه مدیری رو عوض کنه
مدیر کل میراث هشت سال بر اریکه قدرت بود ومخالف سر سخت دولت وضعیف ترین عملکرد رو داشت سه استاندار اومدن رورفتن هیچکدوم عرضه عوض کردنش رو نداشتن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار