مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت : برای تکمیل طرح خانه جوان سرابله در شهرستان چرداول ۲۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است .
کد خبر: ۱۱۶۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ 29 April 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ شهبازی بیان کرد : سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

وی افزود : 64 طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده

شهبازی ادامه داد : 37 هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی خاطرنشان کرد : تمام نگاه ما توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات ورزشی در بین اقشار مختلف جامعه، به‌ویژه توجه به جامعه بانوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد : توجه به ورزش مدارس، موجب کشف استعدادهای ورزشی در سطح استان خواهد شد و بر این اساس نیز گروه‌های استعدادیابی ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی در استان ایجاد شده است.

وی اظهار داشت : برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این آیین با تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌الملی استان در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در مرکز استان در سال جاری آغاز شده است../ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار