مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ایلام ؛
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ایلام گفت : براساس اعلام کمیته نظارت و ارزیابی ستاد مرکزی اربعین کشور به ریاست استاندار ستاد اربعین استان ایلام با کسب امتیاز ۹۶۲.۸۶ از ۱۰۰۰ امتیاز، رتبه نخست کشوری را در سال ۱۴۰۲ به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰ 13 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی‌اصغر خدیو بیان  کرد: بر اساس این گزارش، ستاد اربعین استان ایلام به ریاست استاندار با کسب امتیاز ۹۶۲.۸۶ از ۱۰۰۰ امتیاز، رتبه نخست کشوری را در سال ۱۴۰۲ به خود اختصاص داد.

وی اظهار داشت : در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در اجرای مراسم اربعین‌حسینی سال ۱۴۰۲، عملکرد هر یک از ستادهای اربعین استانی و کمیته‌های زیرمجموعه طی اجرای فرآیندهای ابلاغ شاخص‌های ارزیابی، بارگذاری مستندات به‌صورت الکترونیکی، بررسی و تایید مستندات توسط ستاد مرکزی اربعین‌حسینی و تائید نهایی عملکرد توسط کمیته نظارت و ارزیابی اربعین‌حسینی ارزیابی شده است.

خدیو ادامه داد : این ارزیابی با راهبری و آموزش کمیته‌های ذیل ستاد استانی توسط کارشناسان دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری ایلام انجام شده و براساس آن ستاد اربعین استان ایلام این رتبه را کسب کرد.

وی مطرح کرد : کسب این رتبه جز با تلاش‌های رئیس ستاد استان، معاونین استاندار و مجموعه اعضای ستاد اربعین استان، کمیته‌ها، مدیران محترم، کارشناسان و مردم شریف استان میسر نبود.

دکتر " احمد وحیدی" وزیر کشور از استاندار ایلام به عنوان رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام با اهدای لوح، قدردانی کرد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار