نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت : ما برای خدا قیام کردیم و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و پرچم تشیع را به اهتزاز در آوردیم و امروز این افتخار و عزت بزرگی است که خداوند باری تعالی به مردم ایران اسلامی عطا کرده است.
کد خبر: ۹۶۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ 09 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛حجت الاسلام  الله نور کریمی تبار در دیدار مردمی در جریان سفر شهرستان دره شهر در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: اگر انسان در مسیر بندگی خدا قرار گرفت، هم از آثار و برکت این بندگی در دنیا بهره مند می شود و هم در آخرت رضایت باری تعالی را کسب خواهد کرد.

 وی یادآور شد: خداوند در قرآن کریم می فرماید که اگر انسان ها ایمان آورده و تقوا پیشه کنند درهای برکت آسمان ها و زمین را به روی آنها می گشایم و کسی که از یاد خدا دوری کند عرصه زندگی هم بر او تنگ می شود، البته دنیا محل آزمایش و آزمون است و انسان با اموال، فرزندان، کثرت دارایی ها و مصائب مورد آزمایش قرار می گیرد.

حجت الاسلام  الله نور کریمی تبار با بیان اینکه انتخاباتی که در پیش داریم یکی از صحنه های آزمون الهی است، ابراز کرد: ما برای خدا قیام کردیم و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و پرچم تشیع را به اهتزاز در آوردیم و امروز این افتخار و عزت بزرگی است که خداوند باری تعالی به مردم ایران اسلامی عطا کرده است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: در این شرایط مردم ما تا کنون در آزمون های مختلف انقلاب از جمله دفاع مقدس و تحریم ها، سختی ها را تحمل کرده اند و سربلند بیرون آمده اند و دشمنان در برابر عظمت، مقاومت و ولایتمداری مردم ایران سر تعظیم و تسلیم فرود آورده است.

حجت الاسلام کریمی تبار ابراز کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت قدرت جمهوری اسلامی فراتر از مرزهای بین المللی نورافشانی می کند و توطئه های دشمنان در برابر صدور انقلاب اسلامی منجر به شکست شده و ابرقدرتی آمریکا را به چالش کشیده است که این امر به برکت خون پاک شهیدان، مقاومت مردم ایران و مدیریت دقیق ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به آبهای آزاد جهان راه پیدا کرده و امنیت اقیانوس ها را تامین می کند، گفت: امروز در اوج تحریم ها جوانان انقلابی و دانشمند در عرصه های مختلف علمی و فناوری قله های ترقی را کسب کرده و با همین دانش بومی، پالایشگاه خلیج فارس راه اندازی شده است و امروز ایران تبدیل به صادر کننده بنزین شده است.

امام جمعه ایلام این دور زدن تحریم ها نبود بلکه شکست تحریم های طالمانه بر علیه مردم ایران اسلامی بود، امروز دشمن از پشت می خواهد خنجر بزند و می خواهد مردم نسبت به نظام و انقلاب ناامید شوند و در انتخابات پای صندوق های رای حاضر نشوند و این خواست آمریکایی ها و صهیونیست ها است.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان اینکه دشمن تلاش می کند مردم در تعیین سرنوشت خود دخیل نباشند، اظهار کرد: البته مردم با بصیرت برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را با دقت بررسی می کنند و آگاهانه انتخاب می کنند و هر کسی که مردم انتخاب کردند رئیس جمهور همه مردم ایران است.

وی با اشاره به اینکه استعدادها و ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است، گفت: جوانان ما در اوج تحریم ها به فناوری هسته ای رسیده و امروز جزو کشورهای پیشرفته در حوزه علمی است، امروز هم در شهرستان دره شهر استعدادهای علمی و درخشانی وجود دارد که مایه افتخار ایران اسلامی هستند و اگر به این استعدادها میدان داده شود به طور قطع شاهد توسعه و عمران کشور خواهیم بود.

امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد، تصریح کرد: امروز لازم است کسی در راس قوه مجریه قرار گیرد عرصه و میدان را برای جوانان با استعداد و سایر اقشار باز کند، علاوه بر مشارکت حداکثری در انتخابات دیگران را هم دعوت کنیم که در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: امید است که این مطالبات و خواسته های مردم با پیگیری ها مجدانه مسئولان استانی و شهرستانی مرتفع شود و بنده هم به عنوان زبان گویایی مردم این مطالبات را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است، عصر دیروز حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار به همراه فرماندار و جمعی از مسولان شهرستان دره شهر با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان، ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای گمنام را گرامی داشتند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار