امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور اعم از اقتصادی و فرهنگی و سایر موضوعات را در حضور حداکثری در انتخابات و انتخابی آگاهانه دانست
کد خبر: ۹۶۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 05 June 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار  افزود:عزت آفرینی برای انقلاب اسلامی مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) به واسطه مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب صالح‌ترین فرد برای مدیریت دولت محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت:توانمندی جمهوری اسلامی ایران در تولید موشک‌های دوربرد نقطه زن، حاصل باور به توان داخلی در سایه اعتقاد به قدرت الهی، حکومت دینی و انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت:عزتمندی کنونی جمهوری اسلامی مرهون اندیشه‌های بلند امام خمینی (ره) و خون شهدا است و امروز مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب صالح‌ترین فرد برای مدیریت دولت، عزت ایران اسلامی را بیشتر خواهد کرد.

کریمی تبار اظهار داشت: قیام خونین ۱۵ خرداد در سال ۴۲ و ریخته شدن خون هزاران جوان انقلابی برای ثمر دهی نهال نوپای انقلاب و تبدیل شدن آن به یک درخت تناور است.

وی گفت: لازم است کلیه دستگاه‌های اجرایی به ویژه نخبگان بسیجی و سپاه در خصوص تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری اهتمام لازم را داشته و در این زمینه بطور جدی و مستمر تلاش کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار