مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام گفت: نامزدهای شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری در صورت تمایل برای برپایی ستاد مردمی باید روسای ستادهای خود را جهت کسب مجوز به فرمانداری و بخشداری های محل سکونت معرفی کنند.
کد خبر: ۹۶۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ 07 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدصادق موسوی  اظهار داشت: روسای ستادهای تبلیغاتی نامزدها با معرفی به فرمانداری و بخشداری های محل سکونت، نسبت به قوانین و موارد مجاز یا تخلف تبلیغات و همچنین نکات الزامی در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا توجیه می شوند.

وی افزود: ستادهای مردمی نباید به محلی برای تجمع افراد یا هواداران نامزدها تبدیل شود بلکه باید مکانی آرام و فارق از هر گونه ازدحام و فقط برای برنامه ریزی های مد نظر نامزدها و هواداران باشد و نیز برگزاری کارناوال های خودرویی یا استقبال و بدرقه گروهی از نامزدها نیز تخلف انتخاباتی و تبلیغاتی محسوب می شود.

موسوی یادآور شد: همچنین نامزدها باید در صورت برگزاری هرگونه جلسه و سخنرانی، مجوز از دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت شهرستان های تابعه خود بگیرند و هرگونه تجمع بدون نظر دانشگاه علوم پزشکی ممنوع و تخلف انتخاباتی است.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا برگزاری سخنرانی های مردمی باید در یک محوطه باز چون حیاط مساجد یا مدارس برگزار شود و در مناطق قرمز حداکثر جمیعت حاضر در سخنرانی باید ۱۵ نفر، مناطق نارنجی ۲۰ و مناطق زرد هم ۳۰ نفر و با اطلاع و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی باشد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام تاکید کرد: مدت زمان سخنرانی باید از ۲ ساعت بیشتر نباشد و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای هر فرد دعوت شده نیز هشت متر مربع باشد.

موسوی اظهار داشت: نامزدهای انتخابات شهر و روستا تا یک روز مانده به پایان رسمی تبلیغات می توانند با معرفی روسای ستاد خود به فرمانداری و بخشداری ها، برای برگزاری ستاد مردمی اقدام کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار