سرپرست شبکه بهداشت دهلران
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : متاسفانه در یک ماه گذشته کرونا جان 20شهروند دهلرانی را گرفته است که در مجموع 64نفر از ابتدای کرونا تاکنون در این شهرستان فوت کردند.
کد خبر: ۹۶۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 01 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالصاحب شریفی در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : از ابتدای کرونا تا امروز 4 هزار 900نمونه تست رپید وpsr از شهروندان گرفته شده است که از این میزان ۲ هزار و 700نفر مثبت بودند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش 235نفر در بیمارستان شهدای دهلران بستری شدند که از این تعداد 45نفر به صورت بستری سرپایی بودند.

سرپرست شبکه بهداشت دهلران ضمن تشکر از همراهی کسبه، بازاریان و مردم با ستاد کرونا، افزود: شهروندان تا زمان فراهم شدن واکسناسیون عمومی  همچنان دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.

دبیر ستاد کرونا شهرستان دهلران گفت : انتظار است کسبه و بازاریان همچنان همکاری لازم را با ستاد کرونا شهرستان داشته باشند تا شاهد کاهش مبتلایان در شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کادر درمان و کارشناسان شبکه بهداشت به صورت شبانه روزی در راستای بیماریابی و مشاوره و نظارت بر اماکن عمومی در دستور کار خود دارند چرا که سلامت عمومی جامعه در اولویت کاری مجموعه همکاران ما است.

شریفی یادآور شد: با توجه به اینکه شب های قدر در پیش رور داریم انتظار است مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسمات حاضر شوند ./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار