استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : رسانه های استان با هر تفکر و گرایش سیاسی، متعهد به آرمان ها و اهداف نظام هستند و هدف غایی همه آنها پیشرفت و رشد ایلام است.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰ 02 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان ایلام‌ با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی کشور بیان کرد : رسانه‌های استان ثابت کرده اند، خارج از هر گونه اختلاف فکری و سیاسی، برای منافع کلی استان با یک‌دیگر، هم‌صدایی و هم افزایی جهادگونه دارند. 

 وی افزود : هر چند در مسیر خدمت مسئولان به مردم مشکلاتی وجود دارد، اما رسانه ها به عنوان چشمان بینای جامعه مسایل را رصد و با انتقادهای دلسوزانه و ارایه راهکارها آن‌ها را به مسئولان یادآوری می‌کنند.

بهرام نیا ادامه داد : دشمن در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ نگاه ویژه ای به استان داشت اما با افشاگری و تبیین رسانه های استان، به اهداف و نقشه های شوم خود دست نیافت.

وی مطرح کرد :  نمونه بارز هم‌افزایی رسانه ها در مورد انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز منطقه غرب کشور به استان ایلام بود که رسانه های استان همسو با هم این موضوع را به طور جدی پیگیری کردند.

بهرام نیا خاطرنشان کرد : فرایند انتقال این پروژه در پیگیری‌ها و رایزنی‌های مجدانه مسئولان استان با هیات دولت سرانجام با دستور رئیس جمهور و مطالبه‌گری رسانه ها پس از ۴۲ سال به استان ایلام منتقل شد.

استاندار ایلام تاکید کرد : نقش تاثیرگذار رسانه های استان در مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند انکارناپذیر بود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار