رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تاکنون ۶۴۰ دوز واکسن کووید ۱۹ در اختیار استان قرار گرفته است که برای گروه‌های هدف بر اساس پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در حال تزریق است.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 12 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛با توجه به اینکه به تدریج واکسن وارداتی در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد و نیز بنا به موفقیت‌های بسیار خوبی که در مراحل تولید واکسن‌های داخلی رقم خورده است، تا زمان تامین واکسن به میزان کافی و واکسیناسیون کامل گروه‌های هدف کماکان ضروری است رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از ورود به تجمعات مورد توجه جدی مردم قرار گیرد.

وی بیان داشت:تاکنون ۶۴۰ دوز واکسن کووید ۱۹ در اختیار استان قرار گرفته است که برای گروه‌های هدف بر اساس پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در حال تزریق است.

کریمیان بر آمادگی کامل دانشگاه در خصوص استفاده و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی، دارویی، ملزومات پزشکی و… در ایام تعطیلات نوروزی و وقوع احتمالی پیک چهارم کرونا اشاره و ابراز امیدواری کرد که مردم شریف استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از وقوع این پیک جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار