فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: استفاده از ظرفیت مردمی برای نیروی انتظامی یک غنیمت است و پلیس برای پیشبرد اهداف خود همیشه و در همه حال از این ظرفیت عظیم بهره‌برداری کرده است.
کد خبر: ۹۵۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 02 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار القاصی مهر اظهار کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود وظیفه تامین امنیت و آرامش آحاد مردم را برعهده دارد و مخصوصاً در تعطیلات نوروز این وظیفه چند برابر شده و همکاران ما به صورت شبانه روز فعالیت می‌کنند.

سردار دلاور القاصی مهر افزود: با توجه به پایان تعطیلات نوروز و فرا رسیدن روز طبیعت در سیزدهم فروردین ماه از مردم عزیزمان تقاضامندیم از سفرهای غیر ضروری در محورهای مواصلاتی به واسطه تشدید ویروس کرونا خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان آبدانان و دهلران در وضعیت قرمز قرار دارند و تعدادی از شهرستان‌ها نیز در وضعیت نارنجی به سر می برند شایسته است که هم‌استانی های عزیز برای سلامتی خود و دیگران از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

سردار القاصی‌مهر تصریح کرد: نیروی انتظامی استان از چند روز قبل از سال ۱۴۰۰ در آماده باش کامل به سر می برد و این وضعیت تا پایان تعطیلات نوروز و روز طبیعت همچنان پابرجاست و همکاران در گوشه کنار استان مشغول انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم عزیز استان هستند.

وی گفت: علاوه بر حضور فیزیکی تیم های گشتی ثابت و سیار در شهرها و محورهای مواصلاتی، به صورت هوشمند و با استفاده از دوربین های ثابت و سیار به صورت شبانه روزی تمامی فعالیت ها و رصد می شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با قدردانی از مشارکت خوب مردم و همکاری آنها با پلیس در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت مردمی برای نیروی انتظامی یک غنیمت است و پلیس برای پیشبرد اهداف خود همیشه و در همه حال از این ظرفیت عظیم بهره‌برداری کرده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار