سرهنگ رضا همتی زاده ؛
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با اتمام ماه مبارک رمضان، طرح ویژه کنترل ترافیک در ایلام با اجرای رزمایش مشترک واحدهای امداد و نجات، راهداری و پلیس راه آغاز شده است.
کد خبر: ۴۴۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 28 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده امروز در حاشیه برگزاری رزمایش طرح تابستانه جاده ای یگان های امدادی و خدمات رسان اظهار داشت: با هدف ایجاد نظم وآرامش و ایمنی در ترددها ورسیدگی به موقع حوادث جاده ای طرح ویژه کنترل ترافیک تابستانی از پنجم تیرماه تاآغاز سال تحصیلی جدید سال جاری در محورهای مواصلاتی برقرار می شود.

وی اظهار داشت: توسط پلیس راه استان بیش از ۴۰ گشت محسوس وغیر محسوس به جاده های استان اعزام شدند و نقاط پرحادثه ومستعد برای حادثه پوشش انتظامی ترافیکی لازم را انجام خواهند داشت.

وی گفت: در این راستا از نیروهای کمکی نیز برای افزایش پوشش و نظارت ترافیکی بهره گیری خواهد شد. 

رئیس پلیس راه ایلام ادامه داد: همچنین از ظرفیت تجهیزات الکترونیک ثبت تخلفات رانندگی به صورت اتوماتیک و بازرسان غیر محسوس مردمی هم برای کنترل ونظارت همگانی در این طرح استفاده خواهیم کرد. 

سرهنگ همتی زاده سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ را از بیشترین عوامل تصادفات جاده ای در استان عنوان کرد و گفت:پلیس با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آورد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد:با رعایت قوانین ومقررات و اصول رانندگی زمینه لازم را برای سفرهای مطمئن وتوام با آرامش و امنیت فراهم شود. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار