رییس شبکه بهداشت و درمان آبدانان گفت دو مرکز فوریتهای بین جاده ای در روستای انجیره و شهر مورموری با کمک خیرین احداث خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 14 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سامان رشیدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :مرکز اورژانس ۱۱۵ مورموری در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر اهدایی شخصی بنام آذر تاجمیر توسط‌ یک خیر احداث خواهد شد، که در صورت شروع به کار فرد نیکوکار مقدمات آن فراهم شده است.

وی با اشاره به مرکز اورژانس انجیره بیان داشت:اعتبارات این مرکز سال گذشته به سبب نبود زمین عودت داده شد اما با رایزنی و تهیه زمینی به مساحت ۴۰۰ متر این مرکز نیز در هفته های آتی به پیمان خواهد رفت.

رشیدی تصریح کرد :هم اکنون مراکز یاد شده فعال بوده و جمعا سه مرکز فوریت های پزشکی مستقر در روستای انجیره، بخش سراب باغ و نیز بخش مورموری انجام فعالیت و به مردم و آسیب دیدگان جاده ای ارائه خدمت می کنند.

مدیر بهداشت و درمان آبدانان به افتتاح ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان در دهه فجر اشاره و بیان داشت :در راستای ارتقای فضای فیزیکی بهداشت و درمان شهرستان این بنا به همراه پایگاه سلامت شهید باقرصدر مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی به پروژه های در دست اجرا اشاره و بیان کرد: ساختمان آموزشگاه بهورزی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین مرکز شماره یک با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا می باشند، که در صورت بهره برداری مشکل اسکان بهداشت و درمان شهرستان برطرف خواهد شد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار