رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه ایلام گفت: در نه ماهه اول سالجاری ۱۶۳۹۷ بیمار و مصدوم اورژانسی به همت نیروهای اورژانس استان به مراکز درمانی انتقال داده شده است.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 29 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ صید نور علیمرادی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در فضای مجازی اظهار داشت : همچنین در این مدت حدود ۷۰ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ استان برقرار شده که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار مورد منجر به ماموریت اورژانسی شده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ ایلام با بیان اینکه ۱۹۴ ماموریت توسط اورژانس هوایی استان در ۹ ماه گذشته انجام شده است، اظهار داشت: در حال حاضر یک فروند بالگرد تخصصی اورژانس مستقر در فرودگاه ایلام خدمات فوریت های پزشکی ارائه می دهد.

علیمرادی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه، ۲۶۱۹ ماموریت انتقال بیماران کرونایی به بیمارستان های استان و ۱۱۹۶ مأموریت انتقال بین مراکز درمانی برای بیماران کرونایی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: در مرکز پایش مراقبتهای درمانی(MCMC) هماهنگی جهت اعزام بیماران در داخل استان تعداد ۲۹۴۰ مورد و اعزام های بیماران به مراکز درمانی خارج استان تعداد ۴۱۶ مورد انجام گرفته است.

مدیر حوادث دانشگاه ایلام تاکید کرد: تمامی آمبولانس ها اورژانس ۱۱۵ مجهز به GPS بوده و به صورت شبانه روزی جهت افزایش کیفیت خدمات دهی رصد می گردند.

وی با بیان اینکه ۴۲ پایگاه در سطح استان فعال می باشد، گفت: از این تعداد ۲۸ پایگاه جاده ای، ۱۳ پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی به بیماران و مصدومان سطح استان خدماترسانی خواهند داد.

علیمرادی در پایان با اشاره به هزینه های بالای نگهداری پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان از خیرین هم استانی خواست تا برای کمک رسانی به راه اندازی پایگاه های اورژانس در سطح استان و کمک به حفظ سرمایه‌های اورژانس، تامین، تجهیز و خرید دستگاه های مورد نیاز، اورژانس ایلام را در راستای بهبود کیفیت و افزایش خدمت رسانی به مددجویان یاری رسانند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار