شورای مبارزه با مخدر لنده؛
اگر نتوانیم حساسیت های خانواده ها را تشدید کنیم اتفاقات تهدید آمیزی اتفاق خواهد افتاد، افزود؛ باید تلاش شود از همه ظرفیت ها در راستای اجتماعی نمودن بحث مبارزه با مواد مخدر استفاده شود که در این راستا نقش دستگاه های فرهنگی ضروری است پر رنگ تر شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 08 February 2021
برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید حساسیت اجتماعی ایجاد شود
به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ فرماندار شهرستان لنده بر لزوم به کارگیری بیشتر از ظرفیت دستگاه های فرهنگی "آموزش و پرورش و خانواده ها برای پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.

تورج رزمجو افزود: آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان برای ریشه کنی اعتیاد، باید محیطی سالم برای توسعه فعالیت‌های علمی و تفریحی جوانان را فراهم کنند.
 
وی با اشاره به اینکه اگر نتوانیم حساسیت های خانواده ها را تشدید کنیم اتفاقات تهدید آمیزی اتفاق خواهد افتاد، افزود؛ باید تلاش شود از همه ظرفیت ها در راستای اجتماعی نمودن بحث مبارزه با مواد مخدر استفاده شود که در این راستا نقش دستگاه های فرهنگی ضروری است پر رنگ تر شود.
 
رزمجو ؛ آموزش را مهمترین راه در مبارزه پایدار با مواد مخدر دانست و بررسی نقاط جرم خیز، برخورد با توزیع کننده گان در این ایام  را مستلزم هوشیاری دستگاهای متولی را عنوان کرد.
 
دادستان شهرستان لنده نیز در این نشست اعتیاد را عامل طلاق و از هم پاشیده شدن کانون خانواده‌ها دانست و گفت: امروزه شاهد کاهش سن استفاده کنندگان مواد مخدر هستیم که این موضوع به چالشی برای خانواده‌ها و جامعه تبدیل شده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی لنده نیز از افزایش ۲۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: مبارزه ریشه ای، آموزش‌های عمومی، تقویت پلیس برای پاکسازی مناطق آلوده و آسیب زا، ساماندهی معتادان متجاهر، کاهش دسترسی به مواد مخدر، ارائه خدمات درمانی و اقدامات پیشگیرانه، برخورد قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را از جمله راهکار‌های مهم برای مقابله با اعتیاد در جامعه است.
سرگرد فرزین جمشیدی افزود: امسال با اجرای ۲۷طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لنده ۱۵۵ نفر معتاد متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان دستیگر وتحویل دستگاه قضا شدند.
 
برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید حساسیت اجتماعی ایجاد شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار