پس از ۲۶ روز تلاش امدادگران چهار استان برای یافتن سبحان، امروز جسد بی جان این کودک ۴ ساله در رودخانه ای نزدیکی لردگان پیدا شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴ 19 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، عملیات جستجو برای یافتن «سبحان هنرمند» کودک پنج ساله غرق شده، اهل چهارمحال و بختیاری تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در رودخانه خرسان دنا در استان کهگیلویه وبویراحمد بی نتیجه پایان یافت و امروز بعد از ۲۶روز جسد او در نزدیکی لردگان پیدا شد.
«سبحان هنرمند» کودک پنج ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری سوم اردیبهشت امسال در رودخانه خرسان غرق شد.
سبحان که همراه ۲تن از هم سن و سال هایش در ساحل رودخانه خرسان در مرز استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری در حال بازی بود از چشم آنان ناپدید شد به همین علت امدادگران کوهستان، محیط‌های آبی و تیم‌های سگ‌های جستجوگر در این چند روز برای یافتنش تلاش کردند.
همچنین نیرو‌های ارتش و سپاه برای یافتن کودک غرق شده به منطقه آمدند، اما این تلاش‌ها بی نتیجه ماند تا اینکه ۲۰اردیبهشت ماه پدر این کودک پس از قدردانی از تلاش امداد گران به پایان عملیات جستجو رضایت داد.
حالا هشت روز پس از پایان جستجو جسد سبحان در نزدیکی‌های لردگان پیدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار