مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ 13 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ستار هدایت خواه با اشاره به اینکه کاروان «زیر سایه خورشید» شب گذشته وارد استان شدند، گفت: خدام حرم رضوی صبح امروز با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند و پس از حضور در شهرستان دنا، به بخش پاتاوه سفر کرده و با مردم این بخش دیدار خواهند داشت.
هدایت خواه با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در یادواره شهدای دانشجوی استان در روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت، افزود: این کاروان سپس در شهر مارگون حضور پیدا کرده و بعد از ظهر نیز با مردم بخش لوداب دیدار می‌کنند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور در بخش‌های قلعه رئیسی، دیشموک و شهر چرام را از برنامه‌های این کاروان در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه دانست و ادامه داد: کاروان «زیر سایه خورشید» روز ۲۷ اردیبهشت ماه ابتدا در بخش سوق حضور پیدا کرده و سپس در شهر دهدشت با مردم دیدار خواهند داشت.
وی با اشاره به حضور کاروان خدام حرم رضوی در شهرستان‌های لنده و بهمئی در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه و دیدار‌های مردمی، یادآور شد: این کاروان روز ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور در شهرستان باشت، با مردم دیدار خواهند کرد.
هدایت خواه خاطرنشان کرد: کاروان «زیر سایه خورشید» روز‌های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشته و برنامه‌هایی را نیز در دستور کار دارند.

کاروان زیر سایه خورشد صبح امروز با نماینده، ولی فقیه در استان دیدار کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار