هرچند اعتقاد ما بر این است انتشار خبر خودکشی و هر خبر منفی دیگری آن هم در شرایط بد اقتصادی و کرونایی از سویی حال مردم را ما بد خواهد کرد و از سویی نیز می تواند بازتاب دهنده شرایطی باشد که به گفته مسئولین در استانی که توسعه در آن لنگ می زند ،تاثیر منفی بر جای بگذارد.
کد خبر: ۹۳۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹ 17 January 2021

تابناک ایلام::هرچند اعتقاد ما بر این است انتشار خبر خودکشی و هر خبر منفی دیگری آن هم در شرایط بد اقتصادی و کرونایی از سویی حال مردم را ما بد خواهد کرد و از سویی نیز می تواند بازتاب دهنده شرایطی باشد که به گفته مسئولین در استانی که توسعه در آن لنگ می زند ،تاثیر منفی بر جای بگذارد.

اما واقعا چه باید کرد؟در استانی که بر روی دریایی از انرژی خوابیده است ،منابع زیر زمینی اش به اندازه کشور قطر باشد ،اما مردمانش به سبک یمن و سومالی زندگی کنند ،چاره ای جز بیان مسایل و مشکلات آن نداریم ،آن هم مشکلی از جنس خودکشی !
محال است در بررسی آرشیو خبر های رسانه ها و جستجوی کلمه «خودکشی »در موتورهای جستجو گر ،به نام استان ایلام بر نخوریم.

استانی که در کنار بهره مندی از ظرفیت ها و‌مزیت های اقتصادی که بالفعل شدن آنها می تواند حتی مردمان دیگر مناطق کشور را تامین نماید ،اما جوانانش برای فرار از مشکلات پیش روی زندگی راهی جز حذف خود پیدا نمی کنند

آری !پرچم ما در حوزه مشکلات همچنان بالاست و بالاتر از آن پرچم پدیده شومی است که پرده ای تیره و تار بر آینده مبهم ساکنانش کشانیده است.

امروز هم به دنباله روی از سبکی نامیمون برای برون رفت از مشکلات ،دومین جوان چرداولی چاره  جز حذف خود از زندگی نیاندیشیدند.

دو‌جوان در مواجهه با سختی های مستولی شده بر زندگی اشان راهی جز خودکشی پیش روی خود ندیدند ،به زندگی سراسر مشقت خود آن هم در یک هفته پایان بخشیدند تا مسئولین بی خیالشان همچنان سرگرم آمارهای غیر واقعی از بهبود وضعیت ها باشند و برای آینده خود چرتکه اندازند ، بی خیال آینده تباه شده جوانان این دیار !/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار