کد خبر: ۸۸۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 16 August 2020
چند سالی است که در شهرستان نشست ساماندهی امور جوانان برگزار می‌شود اما متاسفانه تا کنون دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های شهرستان برای کاهش آسیب اجتماعی و ایجاد شادابی و نشاط در جامعه برنامه ای خاصی نداشته و ندارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ظهر امروز نشست ساماندهی جوانان شهرستان با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
این نشست که به منظور ساماندهی امور جوانان وکاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شده بود عدم حضور روسای ادارات در این نشست نشان از بی اهمیتی این موضوع  داشت.
 چند سالی است که در شهرستان  این چنین نشست‌هایی برگزار می شود و  مشاهده می شود که دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های شهرستان  برای کاهش آسیب اجتماعی و ایجاد شادابی و نشاط در جامعه برنامه ای خاصی نداشته و ندارد.
شیوع ویروس کرونا هم بهانه خوبی بوده برای دستگاه های اجرایی که موضوع ساماندهی جوانان را از سر خود باز کنند.
بر اساس مصوبه کشوری برگزاری نشست ساماندهی امور جوانان بایستی ماهی یک بار برگزار شود اما متاسفانه در این چند سال اخیر تنها در طول سال یک و یا در نهایت دو جلسه با این موضوع برگزار می شود.
امروز  در شهرستان نشست ساماندهی امور جوانان برگزار شد که حضور نمایندگان ادارات بدون اطلاعات در جلسه کاملا مشهود بود، هر چند که فرماندار در چندین جلسه بر حضور روسای ادارات دراین گونه  نشست‌ها تاکید دارد اما انگار گوش شنوایی وجود ندارد.
 حال با توجه به اینکه فرماندار شهرستان به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان در جلسه حضور می‌یابد نشان از اهمیت موضوع دارد اما متاسفانه مدیران در این گونه‌ نشست‌ها نمایندگان خود را به جلسات می‌فرستند.
برگزاری چنین نشست ها آن هم بدون خروجی تنها صرف وقت است که لازم می‌دانیم با توجه با افزایش ناهنجاریی‌ها در جامعه مسوولان توجه بیشتری بر رفع معضلات و مشکلات جوانان داشته باشند چرا که جامعه‌ای پویا در گروی نشاط و شادابی جوانان آن دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار