کد خبر: ۸۷۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 19 July 2020
فرمانده سپاه فتح از تصمیم انقلابی استاندار برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج تقدیر کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس سردار حمید خرمدل در نشست اضطراری ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج که با حضور استاندار و مسوولان دستگاه‌های مختلف برگزار شد اظهار کرد: جوانان با حساسیت وضعیت گلزار شهدای گمنام را پیگیری می‌کنند.
وی با ابراز نارضایتی از وضعیت کنونی گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج گفت: با خانو‌اده که برای زیارت شهدا می‌آییم دلمان می‌گیرد چرا که این شهدا گمنام واقع شده‌‌اند.
فرمانده سپاه فتح با بیان این که تاکنون به گلزار شهدا بی‌توجهی شده افزود: امروز استاندار با تصمیم و عزم خود برای ساماندهی گلزار شهدا سنگ تمام گذاشت باید از این برادر انقلابی تشکر کنم که در حوزه دین و انقلاب سنگ تمام می‌گذارند.
خرمدل افزود: همه امروز طلبیده شهدای گمنام هستیم و خداوند سفره‌ای برای ما پهن کرده که کاری ماندگار را در این مکان معنوی و با ارزش انجام دهیم.
وی با بیان اینکه هر شهری المانی و نمادی برای شهدا وجود دارد تصریح کرد: اینجا یکی از تفرجگاه‌های استان است و می‌تواند جذب گردشگر کند و باید مکانی فاخر درست کنیم.
فرمانده سپاه فتح خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی ما که جهادی کار می‌کند و برای مثال کتابخانه ای را ظرف سه ماه ساخته باید تیمی تشکیل دهند و دستور استاندار اجرا شود تا شبی ماندگار در هفته دفاع مقدس با پخش زنده اینجا برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار