کد خبر: ۸۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 30 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد  مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تکمیل یادمان شهدای گمنام و تغییر نام پارک نفت به بوستان شهدای گمنام به همت شرکت نفت و گاز گچساران خبر داد.

یوسف باقری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ساماندهی یادمان شهدای گمنام در پارک نفت گچساران، اظهار کرد: طراحی، ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام گچساران در بوستان شهدای گمنام این شهر توسط اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن این شرکت انجام شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این یادمان به پایان رسیده است، افزود: این یادمان با زیربنای صد مترمربع و ارتفاع سه متر دارای هشت ستون یادگار هشت سال دفاع مقدس با لحاظ معماری اسلامی طراحی و بنا شده است.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه جهادی و شأن و منزلت شهدا، عنوان کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با هدف ترویج مهم نیز با تغییر نام پارک نفت به بوستان شهدای گمنام و ساخت این مکان مقدس سعی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان داشته است.

باقری با اشاره به اینکه احداث یادمان شهدای گمنام افتخاری دیگر برای شرکت نفت گچساران است، عنوان کرد: با توجه به موقعیت شهر گچساران در مسیر کاروان‌های راهیان نور، این مکان مقدس محل مناسبی برای برگزاری مراسم‌های مذهبی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: هدف از ساخت یادمان شهدا در این پارک نیز ضمن احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر و بیعت با امام شهدا نیز انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار