کد خبر: ۸۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶ 30 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه فتح پیشقراول برنامه‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی در کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی به مناسبت هفته دولت در دیدار با سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح و سرهنگ فتح‌محمد حسینیان قائم‌مقام سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: خدمات سپاه فتح در حوزه‌های مختلف در این استان بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: اولین خدمتی که سپاه فتح به استان می‌کند ایجاد و بستر آرامش و امنیت است که بخش عمده‌ای از ایجاد امنیت در استان را مرهون مجاهدت و بیداری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از فرماندهی سپاه فتح استان به دلیل توجه به موضوع توسعه در استان به خصوص موضوعات فرهنگی که زیرساخت اصلی سایر بخش‌های توسعه‌ای است، تصریح کرد: سردار بوعلی اکنون در جبهه فرهنگی منشأ خدمات بسیار در استان است و باید گفت که سپاه و فرماندهی آن در زمینه کارهای فرهنگی جلوتر از بقیه هستند.

خادمی در ادامه یکی دیگر از خدمات سپاه را مربوط به کمک در محرومیت‌زدایی استان دانست و گفت: سپاه فتح در محروم‌ترین نقاط استان در حال خدمت به مردم از طریق برنامه‌هایی مانند اردوهای جهادی است که اکنون مهم‌ترین نیاز استان به شمار می‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های سپاه فتح را تعامل و همدلی با دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: تاکنون سپاه ذره‌ای برخلاف همدلی و تعامل حرکت نکرده و در جاهایی که استان و مسئولان نیاز به کمک داشته‌اند سپاه فتح به خوبی وارد میدان عمل شده و کارهای خوبی انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار