کد خبر: ۵۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 02 July 2015
ابراهیم فتاح‌پور صبح روز چهرشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی و بودجه ضمن تقدیر و تشکر از دولت که بودجه را نسبت به سال‌های قبل به موقع تهیه و تفکیک کرده است، اظهار داشت: با همت مسئولان مربوطه، این کمیته زودتر تشکیل شد و متناظر با این وضعیت، تشکیل کمیته برنامه‌ریزی چرام نخستین کمیته در استان بوده که مطمئناً یک فرصت مغتنم و بسیار مهمی برای مدیران است.
فرماندار چرام با اشاره به کاهش بودجه نسبت به سال گذشته، عنوان داشت: بودجه سال گذشته 150 میلیارد بود ولی امسال 139 میلیارد بوده که نسبت به سال گذشته 11 میلیارد کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: بودجه شهرستان چرام از بحث تملک سرمایه‌‌ای قریب به 7 میلیارد بود که امسال به 6 میلیارد رسیده است.
مسئول ارشد اجرایی چرام بالاترین تخصیص را با مبلغ 2 میلیارد تومان مربوط به عمران شهری ذکر کرد و گفت: فصل منابع آب 880 میلیون تومان، فصل حمل‌ونقل شهری 750 میلیون تخصیص اعتبار شد.
این مسئول با اشاره به احیای سازمان مدیریت، این مهم را مغز متفکر در هر جامعه‌ای دانست و عنوان داشت: نبود و حذف سازمان مدیریت ضعفی بود که تبعات آن را مشاهده کردیم و برگشت آن اقدام خوبی بود که صاحبنظران جهت توسعه ایران اسلامی برنامه‌ریزی کنند.
فتاح‌پور، به ایراد پروژه‌ها در بحث کمی و کیفی اشاره داشت و ابراز کرد: انتظار ما از این سازمان این است که در مبادله موافقت نامه‌ها با مدیران تسریع شود.
رئیس شورای اداری چرام بر بازدید از پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و متذکر شد: مدیرانی که سهل‌انگاری کنند، در توقف و تأخیر اجرای پروژه و طبق برنامه زمان‌بندی پروژه پیش نروند، مطمئناً اعتبار آنان جابه‌جا شده و در اختیار دستگاهی قرار می‌گیرد که توان بیشتری دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار