کد خبر: ۴۵۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 02 July 2017
108 نفر از ناظران جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز با تجمع مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بلاتکلیفی و نبود اعتبار برای اشتغال به کار خود اعتراض کردند و خواستار رسیدگی مسؤولان ارشد استانی به این وضعیت شدند.

مهدی رحمانی یکی از این افراد در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در مورخ 12 اسفند ماه سال 90، 10 هزار ناظر بخش کشاورزی به صورت رسمی جذب شدند که از این تعداد تاکنون مشکلات 108 نفر حل نشده و جذب بازار کار نشدند.
 
تجمع اعتراض ناظران جهاد کشاورزی جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
وی با بیان اینکه به دلیل کمبود بودجه از یکسال گذشته تاکنون نتوانستیم کار خود را آغاز کنیم، گفت: تمامی مراحل گزینش و مصاحبه همه این 108 نفر انجام شده، حتی پست‌های ما هم مشخص شده اما به دلیل کمبود بودجه در خانه مانده‌ایم و کار خود را شروع نکرده‌ایم که مشکل ما با یک میلیارد تومان حل می‌شود.

رحمانی با اشاره به اینکه به همه نهادها مراجعه کرده‌ایم اما تاکنون نتیجه‌ای به دست نیامده، افزود: به سازمان جهاد کشاورزی که مراجعه می‌کنیم می‌گویند همه چیز آمده است و فقط باید پول و اعتباری در نظر بگیرند که سازمان برنامه و بودجه با همکاری استانداری باید این مبلغ را تأمین کنند.
 
تجمع اعتراض ناظران جهاد کشاورزی جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
زهرا ستوده خانمی که گلایه های زیادی از بی توجهی مسیولان نسبت به پیگیری مشکل ناظرین کشاورزی داشت خاطرنشان کرد بیشتر این ناظرین سرپرست خانواده هستند و براثر وعده های بیشمار وتحقق نیافتن انها دچار مشکلات روحی وروانی شده اتد.
وی تاکید کرد در دیگر استان ها این مشکل حل شده و الان مشغول بکار هستند ولی متاسفانه مامشکل تامین اعتبارداریم.
شریف باقریان هم خواستار توجه به مشکل ناظرین کشاورزی شد وازبی توجهی مسیولان انتقاد نمود.
باقریان بااشاره به اینکه ماهم مخالف تجمع هستیم ولی وقتی صدای مارا کسی نمیشنود دیگر چاره ای نداریم.
 
تجمع اعتراض ناظران جهاد کشاورزی جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
وی بااشاره به سال اقتصاد مقاومتی تولیدواشتغال گفت انتظاراست که مسیولان شعارهای مقام معظم رهبری را پیگیری وعملی کنند.
اما ایمان محمدی یکی دیگر از این افراد با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: انتظار داریم مسؤولان در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به‌نام اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال نام‌گذاری شده برای رفع مشکل 108 نفر ناظر جهاد کشاورزی همت کنند تا جذب بازار کار شویم.

وی عنوان کرد: همه اقدامات لازم از قبیل مصاحبه و گزینش و حتی پست‌ فعالیت همه این افراد مشخص شده و تعهد 10 ساله برای 108 نفر هم زده شده اما کمبود اعتبار مانع آغاز فعالیت ما شده که انتظار داریم مسؤولان ارشد استانی به فکر رفع این مشکل و دغدغه شغلی ما باشند.
 
 تجمع اعتراض ناظران جهاد کشاورزی جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

محمدی بیان کرد: تاکنون به استانداری، سازمان برنامه و بودجه استان، وزارت جهادکشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور مراجعه کرده‌ایم و منتظریم به خواسته ما جهت رفع این مشکل رسیدگی شود، ضمن اینکه از همه مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار داریم برای حل مشکل ما چاره‌اندیشی کنند.

خانم شیدا گرجی زاده دیگر ناظر تجمع کننده گفت انتظارست که مسیولان هرروز شعاراشتغالزایی میدهند مشکل ما راحل کنند.
سمیه پیشوا نیز درگفت وگوباخبرنگاران اظهارداشت مسئولان بیش از چندماه است که ما را به این اداره وان اداره میفرستند و حتی تهران هم که پیگیری کردیم گفتند باید این مشکل ازسوی استاندار و برنامه وبودجه استان برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار