اخیرا با نفوذ، تهدید و فشار این نماینده محترم مجلس ، مدیران همسوی ایشان در دانشگاه علوم پزشکی استان نصب و یا ابقا گردیدند .
کد خبر: ۴۳۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 31 May 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
در این ملک عرف و رسم بر این است که با تغییر رئیس قوه ی مجریه یا جمهور مردم مدیرانی در راس امورات به کار گمارده می شوند که علاوه بر داشتن تخصص لازم ، همسو با ایده ها و برنامه های دولت جدید و متعهد و معتقد به آرمان ها و اهداف آن باشند یعنی در واقع انگیزه و رغبت کافی و دو چندان برای موفقیت و پیشبرد طرح ها و برنامه های دولت متبوع را داشته باشند . این روالی است که البته در بسیاری از کشورهای جهان و بویژه نظام های دموکراتیک نیز بوضوح مشاهده می گردد.
مردمی که خواهان تغییر شده اند و رئیس جمهوری را انتخاب کرده اند که راه ، روش و برنامه هایش را برگزیده اند انتظار جایگزینی و به مسند نشستن مدیرانی را دارند که همسو با خواست ، فکر و اراده ی آنان باشد . این خواست آنان به نظر منطقی ،قانونی و شرعیست.
تجربه ثابت کرده هر رخدادی که بر این منوال نباشد چه ابقاء مدیرانی با طرز فکر و رفتار قبلی و چه انتصاب مدیران غیر همسو ، بشدت باعث سرخوردگی و یاس در جامعه خواهد شد.
متاسفانه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دیر زمانی است که درب بر روی این پاشنه نمی چرخد.
دولت یازدهم و نیز دولت دوازدهم مصادف با حضور نمایندگان اصولگرای مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ شده است .معمولا این نمایندگان به جهت راضی نگه داشتن هواداران ، رای دهندگان و قول های انتخاباتی سعی در کاشتن مدیرانی در مسند های مدیریتی دانشگاه از ستاد استان تا شهرستان ها را دارند که از قضا افراد پیشنهادی آنان برای نستن در این مسندها ، در طیف غیر هماهنگ با دولت قرار دارند .
همگان اگاهی دارند که قانون اساسی ما طبق اصل تفکیک قوا اجازه دخالت نمایندگان مجلس در حوزه اجرایی و عزل و نصب ها را بر نمی تابد.
قطعاً نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ به جهت تامین منافع شخصی و گروهی هواداران و رای دهندگان خود با ابزار مختلف سعی و توان خود را در نشاندن و کاشتن مدیران مورد نظر ش ،به کار می گیرد.
اخیرا با نفوذ، تهدید و فشار این نماینده محترم مجلس ، مدیران همسوی ایشان در دانشگاه علوم پزشکی استان نصب و یا ابقا گردیدند . آخرین مورد از این دست مربوط به انتصاب رئیس مرکز بهداشت استان می باشد که اتفاقا از نیروهای شناسنامه دار طیف مقابل دولت هست .
خبرهای جدید دیگر از سماجت و فشارهای بی امان آقای هاشمی پور جهت سهم خواهی و گماردن مدیران بیشتر و بویژه یکی دیگر از نیروهای خود در مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام ، حکایت می کند.
نماینده مذکور برای رسیدن به اهداف خود جدیداً از طریق مصاحبه های رسانه ای اقدام به اعمال فشار ، شانتاژ و توهین های بی سابقه به مدیریت دانشگاه و تهدید ایشان و اعلام ضرب الاجل مبنی بر طرح سوال از وزیر می نماید.
متاسفانه مدیریت دانشگاه تا کنون در این زمینه اراده و اقتدار لازم را نداشته ، کاملا منفعلانه عمل کرده و سعی در راضی نگه داشتن ، ساکت شدن و تامین خواسته های نامشروع وی را دارد.
لذا با توجه به مقدمه این یاداشت ، به جهت تامین نظر و خواست مردم و جلوگیری از ایجاد سرخوردگی و یاس مضاعف در جامعه ای که خواهان تغییر و تحول در بخش اجرایی کشور و دولت را دارند لازم است استاندار ،مدیران استانی، ، فرمانداران و بویژه رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی در مقابل این رفتار و سهم خواهی غیر قانونی نماینده محترم ایستادگی نمایند.

پیمان پرویزی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
رئیس دانشگاه درخصوص عزل آقای مهندس کاملا اشتباه عمل کرده وخودش تاوان این کار راباید بپردازد این ایلامی دیگه کیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار