مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج از سالم بودن آب شرب یاسوج خبر داد و گفت : آب شرب یاسوج از بهترین آب های شرب در سراسر کشور است.
کد خبر: ۴۱۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 18 April 2017
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج از سالم بودن آب شرب یاسوج خبر داد و گفت : آب  شرب یاسوج از بهترین آب های شرب در سراسر کشور است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ظهر امروز در نشست خبری مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج، با اصحاب رسانه ، مهمترین موضوعات حوزه ی آب و فاضلاب شهر یاسوج ، بیان شد.
در این نشست قاسم قلندری در خصوص کیفیت آب شرب یاسوج گفت : میزان املاح در آب شرب یاسوج بالاست اما از نظر بهداشتی هیچگونه مشکلی وجود ندارد ضمن اینکه اصلا نیازی به استفاده از دستگاه های تصفیه خانگی نیست.
وی در ادامه ی این نشست از کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه آب شرب شهر یاسوج با حضور وزیر نیرو خبر داد و گفت : بنابر برنامه ی اعلامی این کلنگ زنی روز پنج شنبه و با حضور وزیر نیرو انجام خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب شهری یاسوج 92 هزار و 778 مشترک دارد، افزود: تعداد مشترکین آب این شرکت از 53 هزار مشترک در سال 93 به حدود 63 هزار مشترک در سال 95 افزایش یافته و تعداد مشترکین فاضلاب نیز از 22 هزار مشترک در سال 93 به حدود 30 هزار مشترک در سال 95 افزایش یافته‌اند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با بیان اینکه این شرکت وظیفه تأمین، ذخیره و توزیع عادلانه آب شرب شهر یاسوج و جمع‌آوری فاضلاب را به عهده دارد، عنوان کرد: در دو سال اخیر با مشکل کم آبی مواجه بودیم که وجود انشعابات غیرمجاز یکی از علل آن بود.

قلندری با اشاره به اینکه هر مشترک غیرمجاز دو تا سه برابر مجاز آب مصرف می‌کند، از جمع‌آوری پنج هزار و 300 فقره شیر پشت کنتور در سطح شهر یاسوج خبر داد.

وی با اشاره به اینکه آب شرب شهر یاسوج از طریق 25 حلقه چاه تأمین می‌شود، گفت: 9 مخزن ذخیره آب با حجم 37 هزار و 900 مترمکعب در مناطق مختلف شهر یاسوج وجود دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل تابستان کمبود آب یکی از مشکلات اساسی شهر یاسوج است، افزود: نوسانات در شبکه آب اجتناب‌ناپذیر بوده و نصب تانکر برای هر واحد خانگی ضروری است.

قلندری با بیان اینکه برخی مشترکین اقدام به نصب پمپ بر روی شبکه توزیع آب می‌کنند، ابراز کرد: چنین اقدامی کاملا غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده این موارد، با متخلفین برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار