حجت الاسلام آمیر عبدالعزیز تقوی نیم قرن با تکیه بر منابع و معارف غنی اسلامی مردم‌داری کرد.کار و تفریح او با مردم بود و گره گشائی از مشکلات،حل اختلافات و تالیف قلوب مردم بود
کد خبر: ۳۸۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 03 March 2017
مسئولان شهرستان بهمئی از روحانی مردمی ، عالم و مجاهد نستو که در بستر بیماری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید زاده شهر بهبهان به سر می برد عیادت کردند و با دست به دعا برداشتن از خداوند طلب شفای عاجل نمودند. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام آمیر عبدالعزیز تقوی نیم قرن با تکیه بر منابع و معارف غنی اسلامی مردم‌داری کرد.کار و تفریح او با مردم بود و گره گشائی از مشکلات،حل اختلافات و تالیف قلوب مردم بود.

روحانی و مصلح برجسته ی استان در بخش مراقبت های ویژه/ عیادت مسئولین از حجت الاسلام تقوی + تصاویر

همیشه خط قرمز روابط آمیر عبدالعزیز تقوی با مدیران رضایت مندی مردم بود در غیر این صورت رابطه اش با آن مدیر مخدوش می شد.

عصر روز چهارشنبه 11 اسفندماه مسئولان شهرستان بهمئی از آمیر عبدالعزیز تقوی در محل بیمارستان شهید زاده بهبهان عیادت کردند.

 ویسی نژاد، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این دیدار گفت:حجت الاسلام آمیر عبدالعزیز تقوی از روحانیون برجسته که دارای فضایل اخلاقی فراونی بودند، همیشه پیگیر مشکلات و حل اختلافات مردم بودند و متانت، صبوری و اخلاق مداری این مجاهد نستوه ازخصوصیات بارز ایشان می باشد.

روحانی و مصلح برجسته ی استان در بخش مراقبت های ویژه/ عیادت مسئولین از حجت الاسلام تقوی + تصاویر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان در این دیدار از همه مدیران و مسئولینی که به عیادت حاج میر عبدالعزیز تقوی آمدند تقدیر و تشکر کرد .

حجت الاسلام سید عبد الرضا موسوی گفت: آمیر عبدالعزیز تقوی فرزند آمیر یحیی تقوی از علمای برجسته شهرستان است.

وی ادامه داد: مرحوم آمیر یحیی تقوی نیم قرن زحمت و تلاش و تبلیغات دینی در بین طوایف و عشایر بهمئی و طیبی داشتند و سالهای زیادی در بین مردم به اصلاح امور و ذات البین پرداختند و حجت السلام آمیر عبدالعزیز تقوی همچون پدر بزرگوارشان این مسیر را ادامه دادند.

وی افزود: من احساس دلتنگی عمیقی نسبت به ایشان دارم چرا که افتخار بیش از ۳۰ سال هم جواری و دوستی با آمیر عبدالعزیز تقوی دارم و نکته های انسان ساز و عالمانه بسیاری از ایشان برداشت نمودم و بخش بزرگی از وجود خود را در اجرای فرمان الهی و در تبیین رسالت دین اسلام، مدیون تلاش ها و زحمت های ایشان می دانم.

موسوی افزود: امیدوارم که خداوند در فردای قیامت روح ایشان را با صالحان و نیکان محشور گرداند و در پایان هم از فرزندان و خانواده ایشان به خاطر صبر و مشقت زیادی که در این مدت بیماری انجام داده اند تقدیر و تشکر می شود.

در این دیدار که در بیمارستان شهید زاده بهبهان انجام شد، دکتر عبدالخالق تقوی فرزند حجت السلام آمیر عبدالعزیز تقوی با تقدیر و تشکر از همه مسئولین شهرستان، داشت: حاج تقوی را متعلق به مردم همه شهرستان میدانیم، حاج آقا تا توان داشتن پیگیر مشکلات مردم بود و بیشتر وقتش صرف حل اختلافات و مسائل مردم می کرد و مردم داری ایشان برای همه ما الگو و اسوه بود .

در پایان ای دیدار میر هاشم یزدانی، برادر حجت السلام آمیر عبدالعزیز تقوی با تسلیت ایام فاطمه از حضور همه مسولین تقدیر و تشکر کرد.
گزارش و عکس : روانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار