استاندار کهگیلویه و بویراحمد : دستگاه‌هایی که تا روز دوشنبه نسبت به جذب اسناد خزانه اقدام نکنند، تخصیص اعتبار آنها صفر و این اعتبار جا به‌ جا و به چند پروژه مهم استان اختصاص داده می‌شود.
کد خبر: ۳۵۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 01 January 2017
ضععف مدیریتی دستگاه های اجرایی استان همواره یکی از نکاتی بوده است که به عنوان مهمترین عامل در عدم توسعه یافتگی استان مشهود و مورد انتقاد بوده است.
بارها شاهد تذکرات مستقیم و غیر مستقیم استاندار و گاها برخی نمایندگان به برخی مدیران در خصوص نداشتن طرح و برنامه ای خاص برای دستگاه خود بوده ایم.
دیروز یکبار دیگر سید موسی خادمی لب به اعتراض گشود و به برخی دستگاه هایی که برنامه ای جهت جذب اعتبارات مربوط به اسناد خزانه ندارند ، هشدار داد و گفت : عملکرد ضعیف برخی دستگاه‌های اجرایی استان در جذب اسناد خزانه را تحمل نمی کند و  دستگاه‌هایی که تا روز دوشنبه این هفته نسبت به جذب این اسناد اقدام نکنند، اعتبارات آن‌ها جابه‌جا می‌شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید موسی خادمی روز گذشته در هشتمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کم‌کاری برخی دستگاه‌های اجرایی استان در جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی اظهار داشت: این موضوع به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و به این دستگاه‌ها  2 روز فرصت داده می‌شود که این اعتبارات را جذب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستگاه‌هایی که تا روز دوشنبه نسبت به جذب این اسناد اقدام نکنند، تخصیص اعتبار آنها صفر و این اعتبار جابه‌جا و به چند پروژه مهم استان اختصاص داده می‌شود.

خادمی درباره اعتبارات موضوع ماده 23 قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرائم رانندگی گفت: برای هزینه‌کرد این اعتبارات، پروژه‌های مشخصی تعریف کرده و اثربخشی آنها هم سنجیده شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس، توزیع اعتبارات شهری در شورای ترافیک انجام و اعتبارات روستایی هم توسط حوزه معاونت عمرانی استانداری با هدف تحت پوشش قرار دادن چندین روستا و انجام پروژه‌های اساسی در آنها انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه تعیین تکلیف اراضی واگذار شده در محدوده شهرها که برای انجام طرح‌ها واگذار شده است، باید به مطالبه اجتماعی تبدیل شود، عنوان کرد: نیاز است در قالب یک کتابچه و گزارش جامع با مشخص کردن موقعیت و محدوده و متراژ زمین‌های واگذار شده و مشخصات مالک و کاربری، بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

خادمی بیان کرد: زمین‌هایی که راکد و بلااستفاده بوده و طرحی در آن‌ها اجرا نمی‌شود، شناسایی شده و پس از احصاء در اختیار دیگر سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح قرار گیرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این گونه سخنان استاندار نه اولین بار بوده و نا آخرین خواهد بود ! چرا که آنچنان ضعف مدیریت در دستگاه های اجرایی استان مشهود است که با این همه تلاش هایی که برایسرازیر کردن اعتبارات دولتی و همچنین برنامه ریزی برای ورود بخش خصوصی صورت می گیرد ، مشکلات اقتصادی و اشتغال استان روز به روز بیشتر می شود.
حال باید دید این ضرب الاجل دوروزه استاندار به جایی می رسد و یا پس از دو روز آب ها از اسیاب می افتد و با توجیهات و توضیحات مدیران همان طور لاک پشتی ادامه مسیر را طی می نمایند!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
استاندار خود جز کدام دسته از مدیران است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار