یادمان شهدای گمنام سی سخت
میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام شهر سی سخت ۳۸۰ میلیون تومان بوده که تا به الان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان آن هزینه گردیده و مابقی اعتبار باقیمانده در یک ماه آینده برای تکمیل سازه ساختمان و زیبا سازی محوطه این یادمان استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳ 02 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،سرهنگ رضا رنجبر، مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و در بویر احمد در گفت وگو با خبرنگار تابناک اظهار کرد:ساخت یادمان شهدای گمنام شهر سی سخت از سال ۱۳۹۳ با نظارت دائمی و مستمر تیم مهندسی بسیج سازندگی سپاه فتح استان شروع به کار کرد.
وی افزود: ساخت یادمان شهدای گمنام شهر سی سخت با تامین اعتباراز بودجه عمرانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تامین و انعقاد قرداد با پیمانکار (شرکت آشیان سازان دنا) برنده مناقصه این طرح،از  اول سال ۱۳۹۳ استارت خورد و تا به امسال از پیشرفت فیزیکی  ۶۰ درصدی در ساخت این پروژه برخوردار بوده ایم.
سرهنگ حاج رضا رنجبر تصریح کرد: میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام شهر سی سخت ۳۸۰ میلیون تومان بوده که تا به الان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان آن هزینه گردیده و مابقی اعتبار باقیمانده در یک ماه آینده برای تکمیل سازه ساختمان و زیبا سازی محوطه این یادمان استفاده خواهد شد. 
سرهنگ رنجبر در پایان عنوان کرد: پیکر پاک ۲ شهید گمنام سال۱۳۹۳ با حضور پرشکوه مردم غیور و شهید پرور سی سخت در تپه نور الشهدای این شهر به خاک سپرده شده است.
انتهای پیام/

گزارش:علیرضا جانی پور سی سخت
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار