معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسته‌های تشویقی برای استقبال از طرح بازسازی ۳ هزار واحد مسکونی بافت فرسوده گچساران آماده است.
کد خبر: ۲۲۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 03 May 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، پژمان نیک اقبالی پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در گچساران که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: هم در قرآن مجید و هم در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شورا و مشورت تأکید بسیاری شده است.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه خوبی دارند، افزود: مدیران ما باید به شوراباور سوق داده شوند و مسئولان باید با شوراهای شهر و روستا همکاری و تعامل داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا یک نهاد مقدسی بوده و محلی برای تسویه حساب‌های شخصی و جناح‌های سیاسی نیست.

نیک اقبالی عنوان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا نماینده مردم هستند و نباید به دنبال تسویه حساب‌های شخصی و جناحی باشند.

وی گفت: عملکرد شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان گچساران راضی کننده بوده و هفته گذشته پروژه گازرسانی به آخرین روستا در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در چند ماه آینده تمام روستاهای شهرستان گچساران از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

نیک اقبالی به بهسازی و توسعه روستاهای کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: در بحث بهسازی روستاها در این استان در زمینه‌های ایجاد فضای سبز، پارک، جدول‌گذاری و آسفالت معابر کارها و اقدامات خوبی انجام شده است.

وی از نظارت دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد شوراها و دهیاری‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در این استان، گفت: مسئله ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در این استان به یک مسئله نگران کننده تبدیل شده است.

نیک اقبالی به طرح بازسازی 3 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده شهرستان گچساران، اظهار داشت: این طرح یکی از طرح‌های بزرگ در گچساران است.

وی از ارائه تسهیلات با مبلغ 30 میلیون تومان با بهره 4 درصد و 6 میلیون تومان بلاعوض برای بازسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده گچساران خبر داد و افزود: متأسفانه تاکنون ساکنان بافت فرسوده گچساران از این طرح استقبال خوبی نداشته‌اند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون حدود 140 تا 150 نفر برای از این طرح استقبال کرده‌اند، عنوان کرد: بسته‌های تشویقی برای استقبال ساکنان بافت فرسوده گچساران از این طرح آماده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار