آیین رونمایی از تجهیزات اهدایی خیر مدرسه ساز به آموزش و پرورش چرام با حضور مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد، محمدنبی گوهرکانی خیر مدرسه ساز، امام جمعه چرام، رئیس آموزش و پرورش و مدیران مدارس چرام در آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴ 18 November 2015
آیین رونمایی از تجهیزات اهدایی خیر مدرسه ساز به آموزش و پرورش چرام با حضور مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد، محمدنبی گوهرکانی خیر مدرسه ساز، امام جمعه چرام، رئیس آموزش و پرورش و مدیران مدارس چرام در آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از فارس،صدرالله عزیزی در این آیین ضمن تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش به جهت آماده سازی مقدمات کمک خیرین به آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: خدمت به تعلیم و تربیت، صدقه جاوید بوده و کار و همت خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، نوعی جهاد است.
وی در ادامه با بیان اینکه شروع کمک‌های خیرین به آموزش و پرورش چرام از سال گذشته بوده است، عنوان داشت: تلاش ما در جهت جذب خیرین و افرادی که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند، نتیجه داد و امروز شاهد اهدایی یک عزیز بزرگوار به آموزش و پرورش چرام هستیم.
این مسئول، اضافه کرد: جناب گوهرکانی از خیران عزیزی است که در جهت کمک به عرصه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان این استان و شهرستان چرام مشارکت دارند و تلاش می‌کنند.
عزیزی با اشاره به اهداف برگزاری آیین رونمایی، فرهنگسازی این امر خیر را از جمله اهداف برنامه دانست و ابراز کرد: آموزش و پرورش با توجه به گستردگی و اهمیتی که دارد به عنوان بزرگترین فصل مشترک حاکمیت و ملت است.
وی با تأکید بر اینکه بالای 50 درصد از جمعیت ایران، مخاطبان مستقیم آموزش و پرورش هستند، گفت: در کشور ما بیش از 13 میلیون دانش‌آموز، یک میلیون فرهنگی و 26 میلیون اولیا وجود دارند، یعنی چیزی بالغ بر 40 میلیون مخاطب مستقیم از جمعیت ما را تشکیل می‌دهند.
رئیس آموزش و پرورش چرام ادامه داد: مقام معظم رهبری هم تاکید دارند آنجایی که نیاز مضاعف باشد باید کمک مضاعف صورت گیرد و این مساعدت هم توسط دستگاه‌های دولتی و هم خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار باید انجام شود.
عزیزی، خاطرنشان کرد: در این مراسم از 20 دستگاه کامپیوتر و 20 دستگاه چاپگر که توسط آقای گوهرکانی به آموزش و پرورش چرام اهدا شد، رونمایی خواهیم کرد.
وی افزود: خوشبختانه این خیر بزرگوار از یک خانواده فرهنگی هستند که در عرصه تعلیم و تربیت تلاش دارند و انتظار داریم دیگر خیرین و مسئولان دست به کار شده و آموزش و پرورش را کمک و یاری کنند.
این مسئول با تأکید بر این مطلب که آموزش و پرورش با همکاری تمام نهادها و ادارات به ویژه مردم و خیرین است که می‌تواند به اهداف خود دست یابد، گفت: ما در آموزش و پرورش شهرستان چرام بالغ بر 5 هزار و 300 دانش‌آموز و 155 آموزشگاه داریم که با توجه به پراکندگی و مناطق صعب‌العبور به این کمک‌ها نیاز داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار