اکبر آئین که به نظر می رسید دل پری از هنرمندان و مسئولان دارد ادامه داد: بعد از 26 سال تلاش در عرصه تئاتر استان دیگر در این استان کار هنری ارائه نخواهم داد
کد خبر: ۱۰۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳ 06 October 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،با اعلام برترین های این دوره از جشنواره تئاتر فجر استان، گچسارانی ها بیشترین جوایز را به خود اختصاص دادند.

این جشنواره که به سان دوره های گذشته باحاشیه های بیشتری همراه بود.

اکبر آئین که در این دوره توانست بازیگری اول مرد را به خود اختصاص دهد در یک اقدام عجیب هنرمندان عرصه تئاتر را به باد انتقاد گرفت.

این هنرمند کهنه کار تئاتر وقتی برای دریافت جایزه خود به روی سن رفت با قرارگرفتن پشت تریبون فضای حاکم بر هنر تئاتر در استان را بسیار بد توصیف کرد و هنرمندان این عرصه را به دروغگویی متهم کرد.

اکبر آئین که به نظر می رسید دل پری از هنرمندان و مسئولان دارد ادامه داد: بعد از 26 سال تلاش در عرصه تئاتر استان دیگر در این استان کار هنری ارائه نخواهم داد.

از دیگر حاشیه های این جشنواره، اعتراض شدید برخی از گروهها از اعلام برترین ها و نحوه داوری بود.

برخی معتقد بودند که داوران متاثر از برخی مسئولان، نظر دلخواه آنها را در رای خود لحاظ کرده اند.

یکی از هنرمندانی که به شدت از نحوه داوری انتقاد داشت در پاسخ به خبرنگار سایت استان مبنی بر اظهار نظر در خصوص داوری در اظهارنظری عجیب گفت: داوری مزخرف و چرت بود.

یکی دیگر از هنرمندان در خصوص این سوال خبرنگار ما بیان داشت: معمولا در همه جشنواره ها ناراحتی هایی به وجود می آید و این روند طبیعی است.

وی ادامه داد: در بیشتر جشنواره های هنری که در کشور برگزار می شود این اعتراض ها صورت می گیرد وشرکت کنندگان نیزبه نوعی آن را پذیرفته اند.

در جریان اجرای نمایشها، استقبال مخاطبان از این آثار جالب توجه بود به گونه ای که برخی از آنهادر ساعات پایانی شب به روی صحنه می رفت و با این وجود در سالن برگزاری جای خالی وجود نداشت و همه صندلی ها پر می شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار