دبیر کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام بیان داشت : تاکنون ۱۰۰ پروانه موکب خدمت رسانی مردمی برای استقرار در استان صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 19 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار داشت:  ۱۳ استان به عنوان معین برای ایام اربعین در استان فعالیت خواهند کرد که باید با تمام امکانات و تجهیزات مورد نظر حضور یابند.

وی مطرح کرد:  ۱۰۰ پروانه موکب خدمت رسانی مردمی برای استقرار در استان صادر شده و این روند تا ۱۵ مرادماه ادامه خواهد داشت.

چراغی پور اظهار کرد: فعالیت‌های زیادی از جمله اسکان، جانمایی درست ایستگاه‌های صلواتی، بالابردن کیفیت زمان بندی برای ارائه خدمات رسانی مطلوب، آموزش شیوه صحیح خدمت رسانی به خادمان بعد از عید غدیر در دست پیگیری است.

وی افزود:  استان‌های معین آماده خدمات رسانی به زائران هستند، باید در کنار اماکن اسکان موقت باید از ظرفیت تکایا، حسینه ها، مساجد، مدارس و مراکز آموزشی آموزش و پرورش و سالن‌های ورزشی نیز استفاده شود.

وی ادامه داد:  امسال کار گروه امور بانوان به کمیته مشارکت‌های مردمی اربعین اضافه شده تا خدمات رسانی به بانوان زائر تسریع یابد و باید در این راستا از تجربه بانوان ۱۳ استان معین استفاده شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار