معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ایلام، خبر داد:
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، از تشکیل و تیم بندی گروهای جهادی جهت خدمت به زائران اربعین حسینی مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 11 July 2022

موکب های اربعین در مرز مهران مستقر می شوند

به گزارش تابناک ایلام ؛ یدالله عزیزی اظهار کرد: گروهای جهادی که طول سال با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان در زمینه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان فعالیت میکنند جهت ارائه خدمت در موکب های اربعین مرز مهران ساماندهی شده اند.

وی، با بیان اینکه گروهای جهادی شبانه روز در خدمت زائران اربعین خواهد بود، افزور: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، متعلق به مردم است و از هیچ کوششی در زمینه خدمت به زائران اربعین دریغ نخواهد کرد.

عزیزی، با تاکید بر اینکه در موکب های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در مرز مهران روزانه بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم، ۲ میلیون آب معدنی سرد و شربت خنک به دست زائران می رساند تصریح کرد: گوش به فرمان رهبر عزیز انقلاب در راستای خدمتگذاری به مردم عزیز شبانه روز نخواهیم شناخت.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام، با اشاره به اینکه مردم استان ایلام، مهمان نواز ترین مردم کشور هستند ، خاطرنشان کرد: در اربعین های گذشته مردمان همیشه در صحنه این دیار مهمان نوازی خود را ثابت کرده اند و برای اربعین پرشکوه امسال هم قطعا پای کار می آیند و برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت خواهند کرد./م

بیشتر بخوانید:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار