سفر استاندار و نماینده مردم و بازدید از روستاهای باشت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و برخی مدیران استانی لحظاتی پیش سفر و بازدید خود از شهرستان باشت را آغاز کردند.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 07 June 2022

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و برخی مدیران استانی لحظاتی پیش سفر و بازدید خود از شهرستان باشت را آغاز کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در ابتدای این سفر ، مسئولین به زیارت گلزار شهدای گمنام شهر باشت رفتند و در ادامه ،  سفر به منطقه مله برفی انجام و مشکلات روستاهای این منطقه از زبان اهالی مطرح که مهمترین موارد مربوط به حوزه کشاورزی، آب و اینترنت بیان شد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در ادامه خواستار صورتجلسه وعده ها و مصوبات توسط فرماندار جهت پیگیری این وعده ها شد.
مدیرعامل آبفا در خصوص پروژه آبرسانی به این روستا گفت : پروژه آبرسانی این روستا از سال ۹۸ کلنگ زنی شد که اکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
برخه افزود : اعتبار این پروژه در سال گذشته کاملا جذب شده و برای ادامه و تکمیل شبکه داخلی مجموعا ۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعتبار مورد نیاز گفت : از دو سرفصل اعتبارات محرومیت زدایی و اعتبارات استانی کل اعتبار مورد نیاز تامین گردد.
معتمدی رئیس جهاد کشاورزی در خصوص دو مطالبه مردم در خصوص جاده بین مزارع گفت ۴ سال است که هیچگونه اعتباری در نظر گرفته نشده اما می توان از اعتبارات شهرستانی استفاده کرد.
وی در خصوص آب مورد نیاز کشاورزان هم وعده بررسی داد.

مصلح مدیر عامل آب منطقه ای در خصوص کانال انتقال آب کشاورزی گفت : آنچه که مربوط به حوزه کاری ما است ، صدور مجوز است که حداکثر همکاری در این زمینه انجام شده است و هم اکنون هم آمادگی خود را برای بررسی درخواست های جدید اعلام می کنیم.

امیری سرپرست شرکت مخابرات استان در خصوص مشکلات اینترنتی منطقه گفت : نیاز اصلی مردم اینترنت است نه آنتن دهی تلفن همراه که نماینده شرکت زیر ساخت توضیح داد که با توجه برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم تا ۶ ماه دیگر این مشکل حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار