معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون کادر درمان جانانه برای حفظ سلامت مردم تلاش وجان خود را فدا و حماسه بزرگی را رقم زدند.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 09 March 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی  در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:کادر بهداشت و درمان ایلام به خوبی در استان درخشید و مسوولان و مردم قدردان زحمات آنان هستند.

وی افزود: لازم است بطور جدی به بحث تهاجم دشمن و جهاد تبیین پرداخته شود چرا که امروز دشمن در عرصه تهاجمی در حوزه های مختلف اقتصادی، امنیتی و سایر حوزه ها به دنبال ضربه زدن به کشور است.

حسنی مطرح کرد:دشمن تلاش می کند کشور را به سمت و سوی دیگری سوق دهد و با بزرگنمایی نقاط ضعف که در حوزه معیشت مردم است تمامی ذهن ها به سوی ناامیدی پیش ببرد.

وی ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران امروز در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد اما دشمن فضای ناامیدی را دامن می زند که باید این توطئه ها خنثی شود.

حسنی گفت:امروز اگر مشکلاتی در جامعه است، با نگاه و دیدگاه جهادی می تواند مساله ها را حل کرد اگر شعارهای رهبر انقلاب با نامگذاری شعار سال مورد توجه فرار می گرفت، امروز اثر تحریم بیش از این نیز بی اثر می شد.

وی تصریح کرد: مسولان با همدلی و وحدت و در کنار هم متسجم عمل کرده و بر سر منافع با هیچ کشوری معامله نکرده و و در این راه هیچگاه چراغ سبز به دشمن نشان نخواهد داد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار