سرپرست بیمارستان شهدا دهلران؛
سرپرست بیمارستان شهدا دهلران گفت : از ابتدای سیوع یماری کرونا تا کنون 3هزار 293نفر در بیمارستان شهدا دهلران خدمات درمانی دریافت کرده اند .
کد خبر: ۱۰۱۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 28 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ معصومه نیازی در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : از این میزان مراجعه کننده یک هزارو 778نفر به صورت سرپایی درمان و یک هزارو 515نفر نیز بستری شدند.

وی ادامه داد : ما گذشته نیز تعداد 65نفر بیمار کرونایی به بیمارستان مراجعه کرده است که از تعداد 40نفر به صورت سرپایی درمان و مابقی نیز بستری شدند.

نیازی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 3نفربیمار کرونایی در بیمارستان بستری است گفت : انتظار داریم که شهروندان همچنان رعایت پرتوکل های بهداشتی را جدی بگیرند .

سرپرست بیمارستان شهدا به دستگاه سی تی اسکن اشاره کرد گفت : خوشبختانه با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بخش زیادی از مشکلات شهروندان مرتفع شده است.

وی گفت: در حال حاضر 9پزشک متخصص زنان و زایمان، 2 پزشک قلب و داخلی، 2پزشک جراح عمومی، سنوگرافی، اعصاب روان و در بیمارستان شهد دهلران به بیماران خدمت می کنند ودر هفته های آینده متخصص کودکان نیز جذب خواهد شد .

نیازی به خدمات ارزشمندی کادر درمان به بیماران کرونایی اشاره کرد گفت : خوشبختانه در این ایام شهروندان و خیرین اقلام مورد نیاز بیمارستان برای خدمات بهتر به بیماران تهیه کردند که قابل تقدیر است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار