استاندار ایلام یکی از آفت های نظام مدیریتی کشور جزیره ای عمل کردن دستگاه ها بویژه در حوزه اقتصادی عنوان کرد و گفت: وجود سامانه های اطلاعاتی هماهنگ برای تحقق رشد اقتصادی پایدار حیاتی است.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 09 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در دیدار با مدیران دستگاه های اقتصادی استان ایلام اظهار داشت: برنامه داریم در نشست تخصصی با مدیران دستگاه های حوزه های مختلف مشکلات و راهکارها را احصا و برای رفع آنان تمامی تلاش خود را بکار گیریم.

وی افزود: برای ایجاد تحول در حوزه اقتصادی نیاز به ایجاد زنجیره ای قوی از دستگاه های اقتصادی داریم.

استاندار ایلام با تأکید بر برنامه ریزی برای ایجاد تحول به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشت مردم افزود: باید زنجیره ای قوی و به هم پیوسته از دستگاه های اجرایی حوزه اقتصادی برای رشد اقتصادی استان ایجاد کنیم و این دستگاه ها با یک ارتباط قوی و دو سویه نسبت به رفع مشکلات حوزه اقتصادی و تلاش برای بالابردن رشد اقتصادی در استان اقدام کنند.

بهرام نیا بیان داشت: در این سیستم هر دستگاهی به صورت زنجیره وار به توسعه استان وصل است و باید در این زنجیره نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کند.

وی در خصوص نقش بانک ها در توسعه استان نیز تاکید کرد: بانک ها در خصوص ارائه تسهیلات کلان روان تر عمل کنند و در صورت مشکل اختیارات ما در کنار آنها نسبت به افزایش اختیارات بانک های استان اقدام خواهیم کرد.

بهرام نیا اضافه کرد: دستگاه های مختلف نسبت به احصا مشکلات و ارائه راهکارهای کلیدی در قالب برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت در قالب یک کتابچه آنها را ارائه دهند. /م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار