در دیدار مدیرعامل پتروشیمی با دادستان ایلام تأکید شد؛
‍ دیروز(سه شنبه ۲۳ آذرماه) مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با دادستان مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 15 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دادستان مركز استان ایلام در این دیدار گفت: استان ايلام از لحاظ موقعيت جغرافيايي جزء استان هاي مرزي و محروم کشور است و مردمان این دیار در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان به خوبی درخشیدند و شایسته خدمت و توجه اند. 

  «عبدالوهاب بخشنده» با بیان اینکه  حمايت از توليد، سرمایه گذاری و اشتغال جزء اولویت ها و تاکیدات جدی مسئولان نظام است، اظهار داشت: بر مبنای ماده ٤٧ قانون برنامه ششم توسعه جمهوري اسلامي، ارجاع کار به پیمانکاران و نیروهای بومی منطقه باید در اولویت قرار گیرد.

  وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبري(مدظله العالی) مبنی بر«تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» افزود: مجموعه دادستاني ایلام با تمام وجود از تولید، سرمایه گذاری و صنعت حمایت می کند و از هرگونه پشتیبانی قانوني و قضايي برای رفع موانع تولید دریغ نخواهد کرد.

  مديرعامل شركت پتروشيمي ايلام نیز در این دیدار با تبریک انتصاب دادستان ایلام گفت: تلاش بی وقفه برای توسعه همه جانبه و رونق تولید با بهره گیری از توان و دانش بومی، در دستور كار این مجموعه صنعتی است. 

«حسن نجفی سمنانی» با بیان اینکه بهره گیری از نیروهای بومی و ارجاع کار به پیمانکاران استان بر اساس ضوابط و شرایط قانونی، همیشه در دستور كار قرار دارد، اظهار داشت: مردم استان ایلام شایسته خدمت اند و علیرغم همه تحریم ها و محدودیت ها، پتروشیمی ایلام با اقتدار و افتخار در مدار تولید قرار دارد و یکی از صنایع فعال و پایدار کشور است. 

وی با اشاره به اینکه قانونمداری سرلوحه امور است، افزود: امورات پتروشیمی بر مبنای قانون و بر اساس دستورالعمل های صادره از سوی منابع بالادستی، پیش می رود و خود را موظف به رعایت قانون می‌دانیم.  مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام تصریح کرد: برای اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت پتروشیمی ایلام، مشاور طرح انتخاب شده و آنالیزهای لازم صورت گرفته و در صورت تأیید و صدور مجوز از سوی تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ این طرح اجرایی خواهد شد./م 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار