سردار هاشمی:
در صورت به اتمام رسیدن این 30 درصد و افتتاح این محور زمینه اشتغال در شهرستان فراهم و بالای 120 کیلومتر مسیر به مرکز کشور کوتاه تر خواهد شد
کد خبر: ۱۰۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 25 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سردار عدل هاشمی معاون اجرایی شرکت نفت و گاز پرشیا امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان نظام بیکار ننشستند آنان جنگ تحمیلی را طراحی کردند و وقتی به نتیجه دلخواه خود نرسیدند، ساز و کارهای جدیدی را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی طراحی کردند از جمله با راه اندازی سازمان مجاهدین خلق سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نمودند که با پشتکاری ملت ایران و رهبری اقتدار آفرین نظام جمهوری اسلامی همه برنامه های آن به شکست منجر شد و چیزی جز رسوایی نتیجه ای برای دشمن به همراه نداشت.

وی با بیان اینکه دشمن هم اکنون با طراحی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سعی در براندازی نظام اسلامی را دارد،عنوان کرد: دشمن از اوایل انقلاب تحریم‌ها را برما تحمیل کردند و با گذشت زمان آنها را تشدید کردند و وقتی دیدند ملت ایران استقامت کردند با استفاده از غول‌های رسانه‌ای خود سعی در انحراف جوانان ما را دارند.

هاشمی با بیان اینکه سونامی بیکاری در استان ما و به تبع در شهرستان کهگیلویه شدت گرفته است، خواستار جذب سرمایه گذار خصوصی جهت ایجاد اشتغال در شهرستان شد.

وی در ادامه افزود:کریدور جنوب به شمال، یعنی محور پاتاوه به دهدشت بالای ۱۲۰ کیلومتر بوده و کاری که قرار است قرارگاه انجام دهد، حدود ۶۳ کیلومتر است، یعنی سخت‌ترین قطعه که دارای کوه‌های صعب‌العبور بوده و برای باز شدن مسیر نیاز به انفجار دارد.

هاشمی با اشاره به اینکه قرارداد پروژه محور پاتاوه به دهدشت در سال 1385 منعقد شد،گفت: با گذشت 8 سال از این پروژه فقط 9 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در سال 90 که در اختیار قرارگاه خاتم قرار گرفت با 5 سال تلاش شبانه روزی به پیشرفت فیزیکی 70 درصد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون چیزی قریب به 150 میلیارد تومان برای محور پاتاوه – دهدشت هزینه شده است.

هاشمی با بیان اینکه قطعه اول این پروژه فقط 30 درصد آن باقی مانده است گفت: در صورت به اتمام رسیدن این 30 درصد و افتتاح این محور زمینه اشتغال در شهرستان فراهم و بالای 120 کیلومتر مسیر به مرکز کشور کوتاه تر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار