نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ایلام تنها استان فاقد شبکه ریلی در کشور است در حالی که طبق دستور مقام معظم رهبری باید تمامی استان های دارای منابع نفت و گاز به شبکه ریلی متصل باشند.
کد خبر: ۹۹۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 25 September 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی اکبر بسطامی افزود: استقرار دفتر نفت و گاز از دیگر مطالبات مردم استان ایلام است و همچنین وجود مدیران پروازی به ویژه در حوزه نفت و گاز باعث ایجاد مشکلاتی در استان ایلام شده است که دولت باید این موضوع را به صورت ریشه‌ای حل کند.

وی ادامه داد: هلیلان به عنوان یک شهرستان تازه تاسیس دارای بالاترین ضریب محرومیت در کشور است و با وجود ایجاد طرح پتروشیمی در این شهرستان و تزریق اعتبار هنوز برای تکمیل این طرح اعتباری اختصاص داده نشده است.

بسطامی خاطرنشان کرد: مردم منطقه عرب رودبار در سیلاب سال ۹۸ به علت رهاسازی آب سد سیمره متحمل خسارات زیاد مالی و کشاورزی شدند و هنوز مطالبات و خواسته‌های آنها در زمینه تملک اراضی مغفول مانده و مورد توجه قرار نگرفته است.

وی گفت: تلاش برای توسعه متوازن در استان باعث کاهش ناهنجاری های اجتماعی، مهاجرت و بیکاری در استان خواهد شد.

نماینده ایلام افزود: دهستان آسمان آباد در شهرستان چرداول با توجه به موقعیت جغرافیایی، و تعداد جمعیت خود پتانسیل تبدیل شدن به بخش را دارد ./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار