استاندار ایلام خواستار تشدید نظارت بر آرامستان ها شهر ایلام شد و گفت: پیک پنجم کرونا بسیار خطرناک تر است و اگر مردم و مسوولان سهل انگاری کننده وارد شرایط بحرانی می شویم.
کد خبر: ۹۸۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹ 07 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  در نشست ستاد کرونای استان اظهار داشت: انسداد ورودی آرامستان ها و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط روسای ستاد کرونا هر شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: پیک پنجم کرونا بسیار خطرناک تر و کشنده تر از پیک چهارم است و چنانچه تدابیر لازم اتخاذ نشود، مابقی شهرستان های استان نیز وارد وضعیت قرمز کرونا می شوند.

استاندار ایلام خواستار تسریع در روند تزریق واکسیناسیون استان شد و گفت: روسای ستاد کرونا هر شهرستان در راستای پوشش و سرعت بخشیدن به این پروسه تمامی تلاش خود را بکار گیرند.

نوذری تاکید کرد: به هر اندازه که میزان افراد در ایران واکسن کرونا تزریق کنند، به همان اندازه کاهش تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا را شاهد خواهیم بود.

وی از رییس صدا و سیما استان خواست: برنامه های متنوعی در راستای تزریق واکسن کرونا تولید شود و از در برنامه های مختلف خطرات کرونا را به اطلاع مردم برسانند.

استاندار ایلام خواستار استمرار طرح شهید سلیمانی (غربالگری محله به محله ) در سراسر استان شد و تاکید کرد: نفش سپاه در کمک به دانشگاه علوم پزشکی برای رهگیری مبتلایان و اجرای دقیق طرح غربالگری محلات بسیار محسوس بود.

نوذری در ادامه به مبحث تعطیلی دو هفته ای کشور اشاره کرد و یادآور شد: این تصمیم در ستاد کرونا کشوری با مخالفت تمامی اعضا مواجه شد.

وی اضافه کرد: مصوب شود تمامی خبرنگارانی که مورد تایید خانه مطبوعات و سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، باید سهمیه واکسن برای آن در نظر گرفته شود.

استاندار ایلام در بخشی دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد خاطره شهدای خبرنگار در استان گفت: خبرنگار نقش مهمی در تنویر افکار عمومی، روشنگری و اقناع سازی دارند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت مسئولین استان و بخصوص استان دار محترم ایلام آبدانان دریابید در این جنگ کرونا معمولا پناه بی پناهان و افراد در حال مرگ و آن هم مردم محروم آبدانان تنها بیمارستان رسول اکرم است که متاسفانه مرسوم است زمانی که یک تیم تخصصی با مشکلی برخورد می گند و نیاز به تغییر و جابجایی است معمولا انتخاب باید فردی متخصص و توانانر و مسلط تر از مسئول قبلی انتخاب می شود ولی در این شهرستان که معلوم نییست بر چه معیار و احساسی و پایه ای مسئولین انتخاب می شوند متاسفانه بجای یک مسئول فوق لیسانسه پرستاری و دکترای هوشبری فردی بیگانه با درمان که حتی یک واحد درسی درمان هم پای نکرده انتخاب شده است یک سوال و جواب اینجانب شهروند روستایی کسی بدهد که آیا از بین متخصصین و پرشکان و نیروهای خاک خورده درمان که مسلط بر درمان بیمارستان و این افرادی که شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند کسی پیدا نشده که رییس بیمارستان تنها ملجا بیماران مظلوم شهرستان انتخاب شود ما به کسی توهین نمی کنیم طرف صحبت مسئولین دانشگاست که ما خسته هستیم و چه عزیزانی از بی تدبیری و بخاطر جمع رای و آرا و با اهداف مشخصی در ستادهای انتخاباتی و غیره از دست داد ه ایم نمی دانیم آیا براستی جان مردم هم سیاسی شده که حساس ترین مکان درمانی و تنها پناهگاه ۶۰ هزار جمعیت بدست فردی غیر تخصی درمانی بسپاریم امید است مدیر محترم تابناک این رنجنامه را انتظار دهد دست ما به جایی نمی رسد همه جا مسدود است یا علی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار