معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان ایلام
تردست معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان ایلام گفت: امسال در فصل تابستان مرحله دوم طرح پاتوق‌های فرهنگی و مهارتی در ایلام در حال اجرا می‌باشد.
کد خبر: ۹۸۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 28 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا تردست، معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان ایلام بیان داشت: با حمایت دولت و استانداری ایلام و اکثر ادارات عضو ستاد امسال در شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول، بدره، هلیلان و آبدانان مرحله دوم طرح پاتوق‌های فرهنگی مهارتی با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در حال اجرا می‌باشد.

تردست عنوان کرد: مهمترین هدف این طرح آموزش مهارت به کسانی است که بیشترین نیاز را به آموزش داشته و این مهارت‌ها در تمامی جنبه‌ها از جمله اشتغال زایی، مهارت‌های زندگی، هنری، ورزشی، سیاحتی و ... به شرکت کنندگان داده می‌شود.

او با اشاره به فرصت مناسب تعطیلات تابستان برای دانش افزایی جوانان در زمینه‌های مختلف ورزشی، هنری، علمی و اشتغال زایی، اظهار کرد: اوقات فراغت جوانان شاید از مهمترین و اصلی‌ترین موضوعات امور جوانان نه تنها در تابستان بلکه در کل سال بوده که در این راستا کلاس‌های مختلف ورزشی و فرهنگی دایر است.

او ادامه داد: اداره ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی و طرح پاتوق فرهنگی مهارتی در استان تمامی نیرو و توان خود را در هماهنگ کردن هرچه بیشتر بین دستگاه‌های عضو ستاد و استفاده از ظرفیت‌های فراوان سازمان‌های مردم نهاد که مجری این طرح هستند را بکار گرفته است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار