معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام اظهار داشت:این مسیر با توجه به تردد زوار به ویژه در ایام اربعین و همچنین سایر حجم ترافیکی استان نیازمند راه اندازی جایگاهی برای حضور بالگرد در مواقع ضروری است.
کد خبر: ۹۸۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 21 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ احمد کرمی اظهار داشت: برای تامین تجهیزات و تکمیل زیرساخت‌های اربعین ایلام با بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیادهای برکت و علوی نشستی برگزار و در این نشست تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

وی گفت:این مسیر با توجه به تردد زوار به ویژه در ایام اربعین و همچنین سایر حجم ترافیکی استان نیازمند راه اندازی جایگاهی برای حضور بالگرد در مواقع ضروری است.

کرمی بیان داشت:همه دستگاه‌های مرتبط باید از هم‌اکنون در خصوص تکمیل زیرساخت‌های اربعین بصورت جدی پای کار بیایند، چرا که اربعین امسال در فصل گرما انجام خواهد شد و ما باید حداقل بیش از ۶۰ میلیون آب بسته‌بندی پیش‌بینی کنیم و برای حضور بیش از هفت میلیون نفر در مهران برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی اظهار کرد:باید این مسیر از ایمنی و روشنایی کامل با توجه به تردد کامیون ها برخودار شود.

کرمی ادامه داد:همچنین واحدهای شن و ماسه باید موارد لازم در خصوص مقررات تعیین شده را رعایت کنند و در صورت تخلف رانندگان کامیون با توجه به مشترک بودن این تخلف هر دو گروه جریمه خواهند شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار