مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام ؛
رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: طی سال های گذشته از محل اعتبارات اربعین هشت میلیارد ریال برای ساخت آشیانه بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ اختصاص یافت که این میزان کافی نیست.
کد خبر: ۹۷۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 16 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر صیدنور علیمرادی افزود: طی سال های گذشته از محل اعتبارات اربعین هشت میلیارد ریال برای ساخت آشیانه بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ اختصاص یافت که این میزان کافی نیست.

وی گفت: آشیانه بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ این استان ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و در صورت تخصیص عملیات ساخت آن آغاز می شود.

علیمرادی مطرح کرد: برای هر ساعت ماموریت بالگرد هوایی ۳۷۰ میلیون ریال هزینه می شود که این میزان از طریق سازمان اورژانس ۱۱۵ پرداخت و خدمات به صورت کاملا رایگان به مصدومان ارائه می شود.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات داخلی سازمان تاکنون ۱۰ پد بالگرد با اعتبار ۹ میلیارد ریال در سطح شهرستان های ایلام احداث شده است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: طی سه ماهه اول سالجاری در مجموع ۲۳ ماموریت توسط اورژانس هوایی ایلام انجام شده که از این تعداد هشت مورد حوادث ترافیکی و ۱۵ مورد نیز حوادث غیر ترافیکی است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار