معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خواستار تسریع در تکمیل زیرساخت‌های اربعین در استان شد و گفت: همه دستگاه‌ها برای این مهم اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۹۷۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 13 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  احمد کرمی  در نشست کمیته زیرساخت اربعین با حضور مشاور وزیر نیرو و مسوول ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو، افزود: زیرساخت‌های مرتبط با حوزه برق، آب و فاضلاب در مرز مهران و مسیرهای اربعین در استان ایلام یکی از ضروری‌ترین ملزومات برگزاری کنگره اربعین است که باید به سرعت برای تامین آنها اقدامات لازم انجام شود.

وی خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های تامین برق و آب پایدار برای شهر مهران شد و تاکید کرد: باید تدابیر لازم برای فاضلاب پایانه مرزی، دستگاه‌های بسته‌بندی آب، آبسرد کن و احداث سردخانه در مرز مهران اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: همه دستگاه‌های مرتبط باید از هم‌اکنون در خصوص تکمیل زیرساخت‌های اربعین بصورت جدی پای کار بیایند، چرا که اربعین امسال در فصل گرما انجام خواهد شد و ما باید حداقل بیش از ۶۰ میلیون آب بسته‌بندی پیش‌بینی کنیم و برای حضور بیش از هفت میلیون نفر در مهران برنامه‌ریزی داشته باشیم.

کرمی گفت: برای تامین تجهیزات و تکمیل زیرساخت‌های اربعین ایلام با بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیادهای برکت و علوی نشستی برگزار و در این نشست تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار