معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: اگر روند تزریق واکسن کرونا به گروه های هدف به همین شکل استمرار داشته باشد برای فصل‌های پاییز و زمستان مشکل کمتری خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۷۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳ 20 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر جمیل‌ صادقی‌فر، با اشاره به استقبال کم مردم در برخی از شهرستان‌ها مانند مهران و ملکشاهی برنامه‌ریزی شده تا در قالب طرح شهید سلیمانی نیز از واکسیناسیون استقبال بهتری صورت گیرد و مجموعه سپاه مانند همیشه کمک‌کار و حامی هستند و ما در ایلام سالن شهدای قلاویزان را آماده کرده‌ایم و تزریق واکسن هم در آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم مراکز تزریق در ایلام به سه مرکز ارتقاء یابد، عنوان کرد: در روزهای آینده از ظرفیت طرح شهید سلیمانی استفاده خواهیم کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۵۰ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، تصریح کرد: اگر روند تزریق واکسن کرونا به گروه های هدف به همین شکل استمرار داشته باشد برای فصل های پاییز و زمستان مشکل کمتری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در سه ماهه زمستان سال گذشته ، ۲۲ نفر در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را دست داده اند، بیان داشت: اکثر شهرستان های ایلام در مدت یاد شده در وضعیت آبی کرونا بودند و ما نگرانی زیادی برای فصل زمستان نداریم چرا که از تجربیات گذشته خود استفاده می کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: از ابتدا شیوع کرونا تاکنون برای دارو و آمپول های کرونا نیز تبلیغات منفی ایجاد شد و مشکلاتی و آسیب هایی را هم بوجود آورد و در حال حاضر هم شاهد تبلیغات گسترده‌ای منفی برای تزریق واکسن هستیم که امیدواریم با کمک اصحاب رسانه و فرهنگ سازی صحیح، این مسایل و مشکلات برطرف شود و مردم از تزریق واکسن کرونا استقبال کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به تردد در مرز مهران و احتمال شیوع ویروس دلتا در ایلام یادآور شد: تاکنون ایلام جزء استان‌هایی است که ویروس دلتا در آن شناسایی نشده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار