فرماندار چرداول:
فتاحی فرماندار چرداول از اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی و اعمال محدودیت ها با توجه به وضعیت کرونا و تغییر رنگ این شهرستان به قرمز، خبر داد
کد خبر: ۹۵۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 07 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ الیاس فتاحی در نشست فوق العاده ستاد کرونای شهرستان چرداول بیان داشت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاثیر زیادی در کاهش آمار مبتلایان کرونا در استان ایلام داشت و در همین راستا مرحله دوم این طرح با مشارکت بسیج، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان در سطح تمامی روستاهای این شهرستان عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: وضعیت این شهرستان در موضوع کرونا حاد و خطرناک است و از مردم می خواهیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مواردی که باعث افزایش آمار مبتلایان به کرونا شده است نسبت به عبور از این موج و حفظ سلامتی خود و دیگران نهایت اهتمام را داشته باشند.

وی اظهار کرد: تمامی ادارات نسبت به نصب نرم افزار ماسک اقدام و شیفت بندی کارکنان را طبق دستورالعمل انجام دهند و ضمن توصیه به ارباب رجوع مبنی بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از انجام فعالیت و خدمات به افراد بدون ماسک، اجتناب کنند.

فرماندار چرداول افزود: پیرو مصوبات ستاد کرونا با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ۹ کارگروه کاری تشکیل و تقسیم کار انجام شده است و با هماهنگی بخشداران و نماینده محترم دادستان و نمایندگان فرمانداری نسبت به انجام امورات و مصوبات ستاد کرونا اقدام و گزارش عملکرد آن حوزه را ارسال کنند.

فتاحی تصریح کرد: شهرداران نسبت به مسدودسازی آرامستان ها و پخش آژیر هشدار در سطح شهرها و همچنین دهیاران و بخشداران نسبت به اجرای طرح همیاران سلامت در تمامی روستاها اقدام کنند و در انجام وظایف محوله از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی یادآور شد: از ادارات به صورت سرزده در خصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیفت بندی ها بازدید و می شود و همه ادارات مطابق دستورالعمل موظف به همکاری بوده و گروه های شغلی ۲، سه و چهار نیز تعطیل است.

وی برنامه ضدعفونی و گندزدایی را یکی دیگر از برنامه های خوب برای مبارزه و پیشگیری با کرونا دانست و تاکید کرد: از انجمن ها و سازمان های مردم نهاد درخواست داریم همچون گذشته نسبت به اجرای این برنامه مناسب اقدام عاجل را به عمل آورند.

مسدود شدن تمامی آرامستان ها، توزیع ماسک رایگان توسط خیرین، تعطیلی تالارها، ممانعت از ورود خودروهای غیر بومی به استان از محل پلیس راه شباب، نظارت کامل بر اصناف و اجباری شدن استفاده از ماسک توسط صنوف مختلف و مردم، مسدود شدن تفرج گاه های شهرستان توسط منابع طبیعی، عدم برگزاری هر گونه مراسم عزا و شادی در سطح شهرستان و ممانعت نیروی انتظامی از ایجاد این برنامه ها و تجمعات از مصوبات ستاد کرونای شهرستان چرداول است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار