دادستان ایلام ؛
دادستان ایلام گفت: باید علت عدم موفقیت وزارت بهداشت در کنترل و ایجاد ثبات در مهار بیماری را بررسی کنیم زیرا عدم اجرای مقررات و یک بام و دو هوا عمل کردن موجب شد همچنان شاهد پیک های متعدد کرونا باشیم.
کد خبر: ۹۷۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 11 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛  افشار خسروی زاد  در ستاد استانی کرونا اظهار داشت: در طی دوران کرونا به دلیل ناشناخته بودن بیماری علاوه بر رعایت پروتکل ها ، آزمون و خطاهای زیادی انجام شد، اما به دلایلی هنوز موفق به آرامش و ثبات در کنترل بیماری نشده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه اکنون شیوع بیماری کرونا در بین افرادی که واکسن زده اند شایع نیست، بحث واکسیناسیون باید با جدیت صورت گیرد زیرا مردم از بحث تعطیلی و محدودیت و ممنوعیت ها کلافه شده اند و به دلیل وضعیت اقتصادی و روحی روانی خسته اند.

دادستان ایلام تاکید کرد: باید به گونه ای فرهنگ سازی شود که وضعیت ممنوعیت ها و محدودیت ها شخصی شود و هر فردی خود را ملزم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک، عدم حضور در اجتماعات و آرامستان ها و پارک ها شود.

خسروی زاد گفت: ‌باید علت عدم موفقیت وزارت بهداشت در کنترل و ایجاد ثبات در مهار بیماری را بررسی کنیم زیرا عدم اجرای مقررات و یک بام و دو هوا عمل کردن موجب شد همچنان شاهد پیک های متعدد کرونا باشیم.

خسروی زاد اضافه کرد: برای بخشودگی مالیاتی اقدام نکردیم، اصناف و بازاریان تعطیل شدند اما یک روز قسط وام استمهال نشد، ادارات یک سوم شد اما چاره ای برای تعدد مراجعان صورت نگرفت، بازار تعطیل شد، ولی تفرجگاه باز بود.

وی افزود: دولت و حاکمیت باید پاسخگو باشد، دوگانگی در اجرا باعث سردرگمی مردم شده و در رعایت پروتکل ها دیگر همراهی نمی کنند.

دادستان ایلام تاکید کرد: تنها آزمون باقی مانده انجام واکسیناسیون و زدن ماسک است که امیدواریم با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی به صورت عمومی انجام گیرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار