در آخرین روز‌های دولت دوازدهم زمزمه‌هایی مبنی بر واگذاری سیلوی کرمانشاه شنیده می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 11 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم خصوصی سازی‌ها در چند سال اخیر همچون واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، آلومینیوم المهدی، کشت و صنعت مغان و ... برای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی همگی پرحاشیه بوده‌اند و در بسیاری از موارد تاراج بیت المال خوانده شده‌اند.

خصوصی سازی در بسیاری از کشور‌های توسعه یافته انجام شده است تا از فربه‌شدن دولت‌ها جلوگیری کنند، اما خصوصی‌سازی‌ها در ایران با قیمت گذاری‌های کم‌تر از ارزش واقعی شرکت‌ها، واگذاری به افرادی بدون اهلیت، حراج منابع شرکت و تعطیلی شرکت‌ها پس از واگذاری همراه بوده است.

در استان کرمانشاه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه با حاشیه‌هایی همراه بود که همچنان ادامه دارد و خصوصی‌سازی سیلو‌های کرمانشاه و سنقر دومین واگذاری پرحاشیه در این منطقه بود که پس از مشخص شدن مشکلات واگذاری در سال‌های گذشته و با کمک رسانه‌ها و پیگیری مسئولان استانی و نمایندگان مجلس این دو واگذاری لغو شد.

این روز‌ها زمزمه‌های واگذاری دوباره یا ادامه واگذاری گذشته سیلوی کرمانشاه به گوش می‌رسد و سیلوی کرمانشاه با ۶ هکتار زمین در موقعیت عالی کلانشهر کرمانشاه و برخورداری از سازه‌های تجاری، اداری و خدماتی و تعداد ۱۵ واحد خانه سازمانی دارای سند تفکیکی و نیز تأسیسات فنی یکی از کانون‌های معیشت در استان است

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار